0. De la prima menstruatie la diagnosticare


Dupa cum stiti de pe Facebook recent, pe 1 martie am avut o operatie pentru indepartarea chisturilor endometriozice aflate pe ovare, intestine si uretera dreapta, ceea ce imi provoca dureri destul de mari in ultima perioada. Am stat (inca stau) in concediu medical 3 saptamani, in care trebuie sa ma recuperez pentru a ma intoarce la viata mea normala. In aceasta perioada am avut mult timp la dispozitie sa ma gandesc ce anume sa fac si eu, pe langa cateva fete, pentru a face cunoscuta aceasta boala, care afecteaza multe femei din Romania si care nu primesc un diagnostic corect. Cum ziua mi-o petrec citind sau butonand telefonul, noaptea ma cam invart in pat pana adorm, astfel mi-a venit o idee, de ce sa nu imi reactivez blogul, dar sa-l convertesc intr-unul care sa ajute fetele sa afle cat mai multe informatii despre aceasta boala.
Pentru a ma cunoaste mai bine si pentru a intelege lungul drum pana la diagnosticare am ales sa scriu 10 scurte povestioare in care va invit sa ma cunoasteti si sa descoperiti viata pe care poate unii o stiti, poate altii acum o veti afla pe care am trait-o si o traiesc de la prima menstruatie si pana la momentul in care am fost diagnosticata cu endometrioza.
Povestioarele incerc sa fie scurte pentru a nu plictisi, dar utile pentru a intelege drumul lung de la prima menstruatie, 13 ani, si 28 de ani, varsta la care am fost diagnosticata.

Va prezint titlurile urmatoarelor 10 postari:
1. Prima menstruatie
2. Durerea
3. Anticonceptionalele
4. Ginecologul
5. Lesinul
6. Nunta
7. Ambulanta
8. Ciclul menstrual
9. Lupta cu mine
10. Cum am aflat ca am endometrioza?

Sper sa cititi cu placere istorisirile mele si daca considerati ca sunt utile sau pot ajuta alte fete, va rog sa le si distributi mai departe (share) pentru a ajunge informatia la cat mai multe fete si femei din Romania.

Lasă un comentariu