#Instadetails 10


Luni, 3 martie. Inceput de luna, nou loc de munca, o noua viata. Prima zi la Auchan Sibiu, colegi noi, job nou, totul diferit. Emotii am avut cu carul, nervi si curiozitate, cum va fi, cum voi fi acceptata, ma voi integra? Intrebari care de-a lungul unei saptamani si-au primit raspunsul.

Abia asteptam un job la birou, unde sa pot purta tocuri, altceva in afara de blugi si o bluza. Dar sa va povestesc cum mi-am petrecut prima saptamana in Sibiu.
Acest peisaj ma astepta in fiecare zi dupa terminarea programului de lucru. Cum sa nu iubesti Sibiul?

20140303_182923

Luni am ales sa imbrac rochia colorata in dungi orizontale, un cardigan negru si cizme negre. In poza par mai slaba, dar totul e datorita lui Gabi, care m-a surprins dintr-un unghi potrivit. Am vrut sa ajungem la sala, dar oboseala din weekendul cu mutatu’ si-a spus cuvantul.

20140303_185750

Marti mi-am scos sacoul la plimbare, abia asteptam sa il port, am ales sa il asortez cu un tricou bej si blugi negri. Mi-a placut foarte mult cum arat cu acest outfit, asa ca o voi reinventa putin.

20140304_173110

Batonul cu musli de la Nestle mi-a prins bine, o gustare sanatoasa.

20140304_153354

Miercuri fustita cumparata cu 5 lei din Auchan Cluj, burgund si camasuta roz mi-au creat tinuta zilei.

20140305_175903

20140305_180011

Joi am facut o vizita nesanatoasa la McDonalds, dupa care ne-am plimbat putin prin Sibiu, incercand sa descoperim orasul. A plouat, asa ca nu am facut poze, dar linistea orasului, stropii de ploaie si centrul vechi au fost ingredientele potrivite pentru o seara perfecta.

20140306_184654

Vineri nimic deosebit, ultima zi de lucru, urma un weekend relaxant, ii asteptam pe parintii mei, ne uitam la Romanii au talent.
Sambata dimineata m-am trezit foarte odihnita, o noapte cu mult somn si un pat bun au facut ca ziua mea sa inceapa cu dreptul.

20140308_100820

Aprovizionarea frigiderului, curatenie si gatitul au facut ca ziua de sambata sa treaca pe nesimtite.

20140308_204104

Duminica, o zi perfecta de primavara, un soare cu dinti, caldut la soare, frig la umbra, o plimbare cu familia in centru, amiaza gatita de mama, dupa masa in Shopping City si ziua s-a terminat cu o baie romantica, moment de reincarcare a bateriilor pentru noua saptamana.

20140309_111710

20140309_111726

20140309_143914

20140309_170441

20140309_223147

Prima saptamana in Sibiu a fost foarte interesanta, colegii sunt de treaba, noul post vine cu provocari zilnice, cu multe lucruri noi de invatat si descoperit in acest oras. E un oras mic, dar cochet, primitor si interesant. Combinarea stilurilor arhitecturale si multitudinea de case ma duce cu gandul la ceva diferit de Cluj, ceva poate ca in afara Romaniei. Abia astept sa descoperim cat mai mult din acest oras, colegele imi dau ponturi bune pe care urmeaza sa le verificam personal.

De marti, adica 11.03.2014 mergem la sala, Star Sports Fitness e locul unde imi voi remodela corpul, unde voi incerca sa ajung din nou, asa …

Love,

Ktimea

Lasă un răspuns

