#Instadetails7


Asa cum am promis, azi pentru prima data de cand am introdus acest articol il postez la timp. Aceasta saptamana, a 7-a a fost una de noi inceputuri pentru Gabi si de bun ramas pentru mine. Dar sa incepem cu pozele de pe Instagram, urmand incet sa va povestesc tot.

Luni dimineata a fost foarte curioasa cat de mult conteaza machiajul, cat de mult ma schimba pe mine. Am facut o poza fetei mele fara makeup, dupa care am inceput sa aplic crema de fata, corectorul, fondul de ten, inca un rand de corector, pudra, creionul pentru sprancene si nu in ultimul rand rimelul. Rezultatul, desi nu este un machiaj profesionist si nici produsele nu sunt foarte wow, este unul destul de vizibil. Fata mea arata mult mai bine cu fondul de ten si cu pudra. O buna prietena mi-a sugerat sa folosesc pudra pentru a-mi estompa luciul pielii si pentru a da rezistenta machiajului.
wpid-IMG_20140210_115523.jpg

Stiu ca mai am de invatat in materie de make up, dar pentru a ma machia si pentru a arata cat de cat ok, consider ca ma pricep putin. Mai am de corectat un pic sprancenele si sa urmez cateva sedinte de cosmetica pentru a corecta micile imperfectiuni.

Tot luni m-am tras in chip cu parul prins, imi place foarte mult cum imi sta.
wpid-IMG_20140210_183722.jpg

Gustarica de seara a fost iaurtul cu fructe congelate, sanatos si gustos.
wpid-IMG_20140210_222151.jpg

Marti am avut o zi colorata. Ultima zi a lui Gabi la Terapia, putine emotii, poate o urma de regret si nelipsita dezamagire. Dar cum orice capitol din viata unui om are inceput si sfarsit, pentru Gabi capitolul Terapia s-a terminat, a fost unul frumos, unde a invatat multe, unde s-a format atat ca chimist, mai exact analist HPLC, cat si ca om. A invatat lucruri bune, a adaugat cateva aminitiri placute sau mai putin placute, a fost cea mai importanta perioada din viata lui profesionala.
wpid-IMG_20140211_194226.jpg

Va spuneam la inceput ca aceasta saptamana a fost una cu sfarsituri, inceputuri si din nou sfarsituri. Miercuri am sarbatorit prima zi de munca a lui Gabi la Sibiu. Am luat cate o gogoasa, cateva capsuni si putine chimicale reprezentate prin suc carbogazos, Mirinda.

wpid-IMG_20140212_203834.jpg

Joi mi-am inaugurat noii pantaloni cumparati de la Real, de un visiniu, care trage putin spre burgund, asortati cu o bluza neagra si un jerseu colorat in ton cu pantalonii. Ce urmeaza sa scriu suna putin a lauda de sine, dar imi vin foarte bine, ma fac putin mai slaba. Trebuie sa mai descopar cateva obiecte vestimentare pe care sa le asortez cu ei.
wpid-IMG_20140213_212352.jpg

Vineri a fost Ziua Indragostitilor, Valantines Day, noi nu am sarbatorit cu nimic special, am sarbatorit primul an in viata noastra a Polonicului, a masinutii noastre scumpe si dragute. Am incercat sa surpind tema zilei prin accesorii, sper ca mi-a iesit.
977713_4361213007889_238414705_o
wpid-IMG_20140214_223405.jpg

Sambata am lenevit, pentru ca stiam ca duminica voi lucra de dimineata. Am fost cu Gabi la cumparaturi, am dormit si am petrecut timp impreuna.
Duminica, dimineata a inceput la ora 3. La 4 m-am prezentat la munca, impreuna cu o cana mare de cafea, doua sandwichuri, un mar si o ciocolata.

wpid-IMG_20140216_044508.jpg

Am avut foarte mult de munca, dar a meritat, dupa 13 ore de munca, pentru ziua de duminica si 3 ani si cateva luni in cadrul hypermarketului Real, azi am auzit pentru ultima data anuntul prin care clientii erau informati ca magazinul se va inchide si multumeste clientilor ca l-au ales. Am simtit cu sentiment ciudat, mi s-a sculat un pic parul pe maini, mi-am dat seama ca este gata. Era Real in Cluj s-a terminat. A fost un sentiment ciudat sa vezi cum in fata ochilor tai magazinul se schimba, marfa dispare ca prin minune si totul se goleste. Simteai cum o parte din tine dispare deodata cu ultimul anunt. Simteai cum s-a terminat, oricat ai lucrat ca magazinul sa arate bine, sa aiba cele mai bune preturi, sa fie cel mai bun, totul s-a destramat.
cluj-napoca

Eu am lucrat doar 3 ani si jumatate, dar sunt colegi care au lucrat inca de la deschidere, colegi care au deschis acest magazin si in acelasi timp l-au si inchis. Au construit ceva si acel ceva a disparut, a fost ca podul de piatra care s-a daramat, a venit apa, in cazul nostru Auchanul si l-a luat. Ne va fi dor de Real, mie imi va fi dor de painea cu ceapa, de hartia igienica de piersica, de meniul zilei si de cateva alte articole care se gaseau doar in Real. Colegilor mei si lui Gabi ii va fi dor de prajitura Real, fiecare gaseste o particica de ceva ce sa-l lege de Real. A fost si la mine un capitol frumos, unde la fel ca si Gabi m-am dezvoltat ca si om de comert si om, ca fiinta umana.

Gata cu melancolia, nu e doar un sfarsit, ci si un nou inceput, un nou loc in care voi invata multe, un nou capitol, o noua provocare si o noua viata.

Va doresc o saptamana placuta!

Love,

Ktimea

Un gând despre &8222;#Instadetails7&8221;

  1. Reteaua de bloguri zice:

    Invitatie concurs de blogging – Reteaua de bloguri

    Reteaua de bloguri ( http://www.reteauadebloguri.ro ) este o platforma de concursuri interesante pentru toti bloggerii creativi.

    Organizam periodic competitii cu premii foarte motivante. Toti bloggerii pasionati de scris, se pot inscrie la concursuri cu blogurile lor.

    Inscrierile in Reteaua de bloguri se pot face prin completarea urmatorului formular de inscrieri online : http://www.reteauadebloguri.ro/inregistrare

    Va invitam sa participati la primul concurs de blogging organizat de noi http://www.reteauadebloguri.ro/2014/01/concurs-lenjerii-de-pat/

    Premiile puse in joc:
    1. Premiul I: 400 RON;
    2. Premiul al II-lea: 250 RON;
    3. Premiul al III-lea: 150 RON.

    Termenul limita de participare la concurs: 1 martie 2014

Lasă un răspuns

