#Instadetails6


Incerc sa ma tin de postarea saptamanala, dar munca si toate planurile legate de mutarea noastra la Sibiu, imi dau ideile peste cap.

Asa cum v-am povestit in postarea anterioara, Gabi are un loc de munca in Sibiu, eu eram in perioada de cautare. Am avut norocul sa gasesc un post, ce implica multa munca de birou, insa imi imbogateste CV-ul si cunostintele foarte mult. E o mica avansare, cu mai multe responsabilitati si multe satisfactii. Pentru a obtine acest post am dat trei interviuri, doua la Cluj si unul la Sibiu, dar a meritat sau eu asa cred. Voi vedea din 1 martie cum va fi noul loc de munca, noul oras, noua viata.
Prima poza a saptamanii e cu o tinuta de interviu: camasa alba, sacou negru, pantaloni negri, colierul colorat si zambetul mi-au alcatuit tinuta primei zile din saptamana.

image

Marti mi-am inceput ziua cu un drum lung, pana la Sibiu, emotii, plimbare prin Shopping City. Am continuat frunzarind Glamour, savurand o cioco.

image

Dupa ce a trecut stresul si am anuntat lumea ca am luat interviul, am ajuns acasa foarte zambareata.

image

Luni mi-am cumparat o geanta cu fundita, miercuri am surprins-o in imagini.

image

Joi am avut o tinuta putin mai retro.

image

Vineri am cumparat capsuni, nu au fost foarte dulci, dar pentru luna februarie e ok.

image

Sambata nu am avut ocazia sa lenevesc, am fost la lucru, am facut de toate.

image

Duminica am facut prima paella din viata mea, fara sofran, cu putin curry si creveti, a fost yummy. Promit sa revin cu reteta.

image

Promit ca luni sa scriu postarea pentru acesta saptamana.

Weekend fain, iubiti-va mult si in fiecare zi, nu doar in 14 februarie.

Love,

Ktimea

Lasă un răspuns

