#Instadetails5


De la inceputul anului in viata noastra s-au produs cateva schimbari. Daca in prima zi din an am fost oarecum demoralizati si fara mari sperante de mai bine pentru noul an, data de 6 ianuarie a fost punctul 0, momentul din care am inceput sa facem ceva pentru a ne schimba starea atat din punct de vedere psihic, cat si din punct de vedere spiritual. Gabi a fost cel care a facut primul pas, el a inceput intreg procesul de schimbare din viata noastra. O aplicare a unui CV, cateva telefoane, multe planuri, stres, sperante, un fel de carusel, daca intr-o zi totul era sigur, ziua urmatoare o luam de la inceput. Insa am avut multa rabdare, am hotarat ca acum este momentul sa riscam, acum trebuie sa schimbam ce era de schimbat si a meritat. Dupa o saptamana de la aplicarea, Gabi a fost chemat la un interviu la Sibiu, s-a prezentat intr-o zi de vineri. dupa nicio saptamana Gabi m-a sunt si mi-a dat vesteav cea buna. A fost acceptat, i s-a prezentat oferta, care abia luni, 27 ianuarie a fost vizibila. A fost ziua in care si-a dat demisia si ziua in care totul a inceput sa prinda contur. Am fost foarte fericiti, bucurosi si entuziasmati, insa in acelasi timp eram speriati de noile provocari, inceputuri si necunoscute. Daca pentru Gabi era totul clar, pentru mine nu era nimic sigur, nimic concret, pana ieri 4 februarie, cand dupa trei interviuri am primit si eu un post in cadrul Auchan Sibiu. Am ajuns sa dau aceste interviuri si sa primesc acest post pe baza unei bune recomandari primite din partea actualei mele sefe. II multumesc mult pentru implicare si pe aceasta cale.
Ca o concluzie a acestei povestiri, incepand din martie ne mutam la Sibiu, unde vom incepe o noua viata. Cu ajutorul blogului o sa va tin la curent cu toata schimbarea din viata noastra.

Acum sa revenim la #Instadetails. Povestea de mai sus este descrierea pozei de luni.
image

Tot luni dupa un weekend plin de ninsori am putut purta bluza mea de iarna si colierul foarte potrivit cu vremea de afara.
image

Marti am dat o tura pana in Polus, unde dupa multe ezitari am luat o salata de la Salad Box. Mi-a placut, cand voi avea ocazia voi mai incerca si alte combinatii. Am pozat si detaliu zilei colierul handmade byKtimea.
image

image

Miercuri am purtat bluza rosie de la Mango cumparata dintr-un SH, pe care am accesorizat-o cu colierul si bratara primita cadou de la nasi.
image

Tot miercuri am incercat sa mancam fasole verde sotata in unt. Sincera sa fiu nu mi-a placut, poate nu am facut eu ca la carte, dar facut de altcineva as mai manca.
image

Ca sa compensez fasolea pe care pana la urma nu am mancat-o, seara am amncat un iaurt zuzu, la care am adaugat visine din compot, a fost yummy.
image

Joi am mancat pentru prima data budinca de branza a fost fooooooarte bun. Am incercat sa fac si eu duminica, insa nu mi-a iesit la fel de bun. Cand imi iasa am sa scriu un mic articol.
image

Vineri la munca am avut o sarcina putin mai ciudata, trebuia sa „supraveghiez” copilul unui coleg. A fost distractiv, astfel m-am ales cu acest portret.
image

Sambata am lenevit toata ziua, asa ca nu era nimic important de surprins in detalii.
Duminica insa, am fost surprinsa cu un mic dejun la pat. Nimic fancy, doar „pita cu pateu” si iaurt cu visine, dar a fost foarte bun.
image

Duminica intr-un moment de plictiseala am incercat sa surprind gravura din interiorul verighetelor noastre.
image

Nu se putea incheia saptamana fara poza cu parul meu semi cret. Ce imi place si mai mult sunt ochii, care nu mi-au fost de verzi.
image

Am intarziat putin cu articolul, dar prea multe interviuri si alte chestii nu mi-au permis sa scriu acestv articol mai repede.

Pentru cei intereati Real Hypermarket are reduceri mari de pret. Se va inchide in data de 16 februarie sunt anumite produse reduse peste 50%!!!

O saptamana happy!

Love,

Ktimea

Lasă un răspuns

