#Instadetails3


In weekendul 11-12 ianuarie am lenevit muuuult, foarte mult, atat de mult incat frigiderul l-am golit si congelatorul la fel. Ne-a fost lene sa mergem la cumparaturi, asa ca am hotarat sa mancam ce aveam in casa. Spre norocul nostru aveam pastrav congelat, piept de pui congelat, orez, cartofi, carnati afumat facut de bunicii mei si paste ramase de vineri. Am avut ce manca in weekend, problema era pentru ziua de luni la lucru. Noi pentru a economisii bani si pentru a manca mai sanatos, preferam sa ne ducem la lucru pentu pranz mancare gatita.

Cei doi pastrav ce ii aveam i-am spalat, condimentat si pus in folie de aluminiu la cuptor, pentru a avea ce manca luni cand ajugem acasa. Din Kaufland am cumparat o punga cu legume congelate, pe care le-am calit putin in unt topit si gata a fost cina pentru ziua de luni. Rezultatul mai jos.
image

Tot luni detaiul zilei a fost colierul handmade by Ktimea cu medalionul in forma de inima cuprins intre o pereche de aripi.
image
image

Marti mi-am inagurat bluza verde cumparata din second handul Humana cu 8 lei, la care am asortat un colier handmande, primit cadou de la o buna prietena, Mona.
image
image

Miercuri dimineata in momentul in care am urcat in 24B, pentru a ajunge la Carrefour, in interes de servici, am vazut un tablou imens, calatorind cu busul. Un portret pe care am incercat, pe furis, sa il surpind. Mie mi-a placut foarte mult. Detaliu vestimentar pentru ziua de miercuri lipseste, pentru ca a trebuit sa imi fac curatenie in noul birou si nu m-am imbracat foarte inspirat.
image

Joi detaliile zilei au fost cafeau Dallmayr, colierul in forma de guler si bluza mea primita cadou de la mama. Tot joi am avut putin timp liber in care am facut cateva bratari, din care preferat mea este cea cu mesajul LOVE.
image
image

Vineri am inceput dimineata cu un baton proteic, o banana si un mar. Incerc ca mananc cat mai sanatos, chiar daca nu imi iasa de fiecare data.
image

Sambata am plecat acasa sa ne vedem parintii si pe fratiorul meu Orban. Desi nu mi-am planificat asa, am petrecut dupa masa confectionand coliere, cu ajutorul mamei mele, am reusit sa gasim o solutie pentru a putea sa fie cat mai estetice, va plac?
image

Duminica am trecut si pe la parintii lui Gabi, unde ne-am pozat selfie style.
image

Incerc in aceasta saptamana sa mai confectionez cateva coliere si bratari, daca reusesc voi reveni cu detalii.

Va doresc o saptamana frumoasa.

Love,
Ktimea

Lasă un răspuns

