Handmade necklaces


Dupa o lunga perioada de timp, in care am incercat sa descopar mai multe tehnici si modele de a confectiona margele, am reusit sa imi fac cateva.

Ieri dupa 9 ore lungi, cu putin nervi si ajutor, am realizat 7 coliere, de care sunt foarte mandra.
Am hotarat sa le scot la vanzare, fiind constienta ca exista multe fete pasionate de accesorii.
Pot face si la comanda, diferite modele sau culori. Daca va place ceea ce am confectionat sau cunoasteti persoane care ar fi interesate imi puteti lasa un comentariu, sa imi scrieti pe Facebook, la adresa de mail timeakeresztesi@yahoo.com sau la telefon 0724082291.
Va las sa imi admirati munca in pozele de mai jos.
image

image

image

image

image

image

image

image

Va multumesc.

Love,
Ktimea

Un gând despre &8222;Handmade necklaces&8221;

Lasă un răspuns

