#Instadetails2


Multe lucruri s-au schimbat, multe sunt in curs de schimbare si si mai multe sunt acolo undeva in fata mea, doar cativa pasi ma despart pentru a le atinge. Aceste schimbari m-au ajutat in viata, m-au adus unde am ajuns acum, mi-au dat forta, putere si incredere in mine ca se poate. Am ajuns la concluzia ca spontaneitatea este mult mai avantajoasa si fructuoasa, decat planificarea in detaliu a fiecarui amanunt. Astfel am ajuns sa descopar o noua parte din mine, cea in care ideile de moment sunt mai eficiente, decat propozitiile care incep … De luni, … De maine, … De ieri …
V-am povestit cum am ramas cu un mic gust amar dupa anul 2013, incercand acum sa-l alin cu dulcele gust al spontaneitatii.

Si acum sa revenim la lucruri mai interesante. Am hotarat ca rubrica mea OOTW sa o transform oarecum in #details. De acum voi combina intreaga mea tinuta cu detaliile cele mai importante din ea, pe care le voi pune in fiecare zi pe Instagram.

La inceputul lunii decembrie ne-am facut cadou cu Gabi cate un nou telefon. Deoarece nu avem resursele necesare pentru un S4 sau Iphone, am ales varianta mai ieftina, dar la fel de smart. Ne-am achizitionat cate un Samsung Galaxy Trend Plus, eu pentru a putea in sfarsit sa imi activez aplicatia de Instagram, iar el pentru ca vroia ceva mai bun. Evident ca printre primele aplicatii instalate s-a aflat Instagramul si din acel moment il folosesc cu mare placere. Mi-am dorit o astfel de aplicatie, deoarece am vazut ca toate bloggeritele pe care le urmaresc au si ele asa ceva, eu nu aveam cum sa raman mai prejos. 🙂 De aici fel de fel de idei au inceput sa se zbata in capul meu, insa in cele din urma am ajuns la aceasta in care imi surprind un detaliu din tinuta mea si il postez pe Instagram, urmand ca dupa o saptamana sa le rezum toate intr-un articol pe minunatul meu blog.

Astfel a luat viata Instadetalis!

Sa incepem:

In prima zi din saptamana am ales din garderoba mea o pereche de blugi negrii, pe care i-am cumparat din SH-Humana, de care m-am indragostit si nu i-am mai dat jos de pe mine o saptamana intreaga. Imi plac foarte mult cum imi vin, sunt confortabili si usor de accesorizat si combinat.
image
image

Luni am ales un top negru, peste care mi-am luat bluza albastra primita cadou de la mama de Craciun. A fost luat din SH, a costat 2 lei, dar sunt tare mandra de aceasta bluzita. Detaliu cel mai important insa a fost pentru aceea zi lantisorul confectionat de mine.
image

image

image

image

Marti, imi suna telefonul, evident ca nu l-am auzit, cand am sunat inapoi sa vad cine si de ce m-a cautat mi s-a zis … V-au sosit ochelarii, puteti veni dupa ei. Mi-am luat cardul si in nici 10 minute eram cu noii mei ochelari, comandati inainte de Craciun, ajunsi exact la timp pentru a sta in fata calculatorului vreo 4 ore, cel putin pe zi. Nu sunt ochelari de la nu stiu ce firma, insa rama este neagra pe dinafara si mov pe dinautru. Imi plac foarte mult si sunt foarte mandra de ei. Evident ca a urmat o mini sedinta foto, din care abia daca mi se vede bluza viu colorata, dar ce mai conta am ochelariiiiiiii.
image
image
image
image
image

Miercuri detaliu cel mai imporant au fost buzele, nu, nu buzele mele, defapt sunt tot ale mele, buzele de pe bluza mea tot cadou de la mama. Pe un fond ciclam apar buzele unei femei colorate in auriu.
image
image
image
image

Joi detaliu cel mai important a
fost bufnita si bluza mov, a fost a zi a combinatiilor perfecte totul era mov si negru, intr-o perfecta combinatie cu ochelarii mei noi. 🙂
image

image

Vineri, aceea zi pe care toata lumea o iubeste, in care totul este scurt, dar placut, ziua dinainte linistii 🙂 Galbenul din bluza mea se putea vedea si de pe luna, defapt … nu tin minte daca a fost sau nu soare in acea zi, daca nu, motivul e simplu am acaparat eu toata culoarea si am imbracat-o pentru a lumina incaperile gri. Detaliul insa a cazut pe colierul statement, cumparat, nu confectionat de mine. Negru – Galben – Negru! 🙂

In weekend am lenevit, nu cred ca vreti sa ma vedeti in pijama. :)) Era sa uit, duminica seara mi-am refacut manichiura, am revenit din nou la fosforescent, inca nu am descoperit cum sa le fac poza la unghiile mele, asa ca astept sugestii.
image

Love,
Ktimea

Lasă un răspuns

