La la la la multi ani!!!


Din noaptea de Rev imi tot suna aceasta melodie in cap. Nu prea pot sa mi-o scot, asa ca m-am hotarat sa va molipsesc si pe voi cu ea.

Daca tot a trecut inca un an, m-am gandit sa trag linie sa adun cele bune, sa le uit pe cele rele.

Anul 2013 a fost cel mai important an din viata mea. A fost anul in care mi-am luat ramas bun de la numele de fata si am devenit o doamna. A fost anul in care m-am stresat, am plans, am ras, dar in cele din urma am organizat nunta noastra. A iesit asa cum ne-am dorit noi, a fost frumos. Nu imi place cuvantul perfect, dar s-a apropiat de intelesul sau. Momentele cheie se pare ca s-au intamplat aproape intotdeauna in a doua jumatate a lunii:
14 februarie ne-am plimbat pentru prima oara cu masina noastra,
16 iunie am devenit doamna Nicoara, 
22 iunie ne-am casatorit si in fata Lui Dumnezeu.
Tot in acest an, cu putin ajutor, am reusit sa dedicam timp si vietii spirituale. A fost un an in care ne-am axat, se pare, mai mult pe sfera sentimentala, ne-am dezvoltat ca oameni.
Acestea ar fi cele mai importante momente din anul ce a trecut, an care a fost in mare parte dedicat partii sentimentale a relatiei. A fost un an cu urcusuri si coborasuri, cu bune si cu rele.
A fost anul oficializarilor, dar si a catorva regrete. Sunt o persoana care isi face planuri, multe planuri, cateodata fara sa le gandesc, fara sa cantaresc tot ce implica realizarea lor, fara acea marja de eroare. Dar mi-am invatat lectia, am coborat cu picioarele pe pamant si pentru noul an mi-am propus cateva rezolutii(ca tot e la moda acest cuvant), obiective, dar pe care am hotarat sa nu le divulg, ci sa va anunt cand le-am indeplinit.
image

image

image

image

image

image

In noaptea de Rev, impreuna cu Gabi ne-am notat toate rezolutiile pentru noul an, atat individual, cat si ca sot si sotie si avem speranta ca in acest an le vom si atinge.

image

Am hotarat ca in 2014 sa ne focusam asupra carierelor noastre, sa ne atingem obiectivele, sa ne consolidam relatia si ne dezvoltam din toate punctele de vedere.

Noi credem ca anul 2014 va fi unul si mai bun, va fi extraordinar, va fi magic.

Un alt aspect pozitiv a anului 2013, a fost reluarea activitatii pe blog si automat schimbari vizibile  din punct de vedere vestimentar si al make up-ului. Sper sa am timp si inspiratie sa continui ceea ce am inceput in 2013.

Va multumesc ca ati intrat pe blog, ati citit articolele si ca ati dat si cate un feedback in unele cazuri.

Love,

Ktimea

Lasă un răspuns

