Almost black


Nu am postat de ceva vreme, din diferite motive. Incerc sa imi adun ideile, dar cand ajung acasa oboseala si treburile gospodaresti isi spun cuvantul si nu reusesc sa imi fac  timp pentru blog.

Am cateva idei pe care incerc in aceasta saptamana sa le astern pe blog, printre ele cum mi-am schimbat lookul, ce fel de cadouri sa facem de Craciun, ce chestii au intrat in garderoba mea, un mic review a acestui an, ce am mai realizat in categoria DIY.

Azi am ales sa ma imbrac all black, dar pentru a da o pata de culoare am ales jerseul meu colorat si colierul cu tematica de iarna.

Toate hainele sunt din second handul Humana, cumparate in diferite momente, dar azi au ajuns impreuna pe mine. Ghetele le-am cumparat dintr-un magazin chinezesc si imi place modelul lor simplu, usor de accesorizat. Colierul realizat cu simbolurile iernii si il port ori de cate ori am ocazia, il consider piesa de rezistenta a tinutei de azi!

Dar gata cu vorba sa vedem pozele.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Love,

Ktimea

Lasă un răspuns

