Hand made necklaces


In noaptea aceasta, cica pe la copiii cuminti va trece Mos Nicolae, lasand in cizmulite, bocanici fel de fel de cadouri, sau poate chiar si o mica nuielusa. Sa speram ca fiecare copil va gasi un cadou maine dimineata, daca nu va fi asa, sa ne gandim ca Mosul a trecut pe la alti copii care sunt intr-o situatie mai speciala.

Eu am ajuns la varsta la care Mosul devine mai practic si imi aduce ceva ce pot creea eu. Azi Mosul meu s-a plimbat prin Biju Plan si mi-a adus cateva componente din care am realizat 4 coliere interesante. Desi in postare apar 5, primul colier a fost realizat si descris in aricolul de aici.

DSC05136

DSC05125

Nu au fost greu de realizat, dar cu putin ajutor am reusit. Am ales cateva medalioane mai interesante, in ton cu anotimpul, cu booha, cu mustata, si cu umerasul ce sustine Turnul Eiffel si fundita.

Gata cu vorba, sa trecem la poze, e timpul sa ne clatim ochii cu realizarile mele.

DSC05133

DSC05128

DSC05137

DSC05124

DSC05132

DSC05129

DSC05135

DSC05126

DSC05141

Lasă un răspuns

