Tarta cu praz à la Andreea Esca


Sunt o gurmanda, acest lucru se vede mai mult sau mai putin atat pe mine, cat si pe cantar. Pe langa mancare, o alta pasiune de-a mea este internetul, stirile, noutatile in orice domeniu. Am incercat sa combin mancatul cu informatia si azi mi-a iesit o tarta cu praz à la Andreea Esca.

Am vazut destul de des pe pagina de Facebook a Andreei poze cu pregatirea tartei sau comentarii despre aceasta. Vineri fiind la cumparaturi am hotarat sa cumparam praz si sa incercam reteta, care e foarte simpla.
Ai nevoie de praz, aluat de foietej, unt, smantana si cascaval, sa nu uitam de sare si piper. Reteta am luat-o de pe pagina Andreei si mi-a iesit super buna. Pentru cunoscatori gustul este foarte asemanator cu cel al palanetului cu ceapa, diferenta o face foietajul.
Dar gata cu vorba sa trecem la poze.
Spor la gatit si evident pofta buna!

DSC05011

DSC05013

DSC05014

DSC05015

DSC05016

DSC05018

DSC05021

DSC05025

DSC05029

DSC05031

DSC05035

Lasă un răspuns

