Mustache and Glasses


Am inceput sa va scriu despre o noua rubrica DIY si azi a venit randul sa scriu primul articol despre ce am realizat. Am fost foarte incantata sa descopar un magazin din care poti sa iti achizitionezi la ce cantitate doresti margele si accesorii din care iti poti confectiona diferite accesorii unicat.

descărcare

In cadrul galeriei Real se gaseste second handul Humana. Un magazin care are preturi destul de mari cand aduc marfa noua, preturile urmand sa scada dupa doua saptamani, la final orice articol avand pretul de 1 leu. Imi place sa cotrobai dupa astfel de haine, asa ca dupa ultima sesiune de shopping in Humana m-am ales cu cateva pulovere. Unul dintre ele avea o mica pata care din pacate nu a iesit nici la spalare. Portocaliul bluzei m-a facut sa caut o solutie pentru pata. Plimbandu-ma in magazin in cautarea unui colier statement pentru tinuta de aici, am observat ca sunt multe bluze, care au imprimate sau cusute din margele ochelari de vedere, sprancene si preferata mea mustata. Gandindu-ma la bluza cu micuta pata si descoperind un magazin cu margele, am hotarat sa imi confectionez singura „fata pentru bluza”! A fost putin greu, e o munca destul de migaloasa, dar rezultatul este unul amuzant. Mustata din pacate nu sta dreapta, dar se va remedia totul cu „o mica operatie estetica”.
Mai jos gasiti cateva poze in care veti descoperi un before and after pentru bluza mea portocalie.

DSC04986

DSC04987

DSC04997

DSC05001

DSC05004

DSC05006

Un gând despre &8222;Mustache and Glasses&8221;

Lasă un răspuns

