Blue jeans and black metal days


Am incercat sa ma tin de rubrica OOTW, dar asta ar fi a treia saptamana in care ratez pozele, din diferite motive. Asa ca pentru a recupera cele trei saptamani scriu un mic articol despre ce am purtat zilele in care mi-am facut poze, o zi a fost blue jeans day, cealalata a fost black and metal day.

In ziua in care am purtat blugi mi-am facut un coc simplu, pe care l-am aranjat cu o impletitura simpla in jos, prinzand totul cu agrafe in forma de fluture.

DSC04717

DSC04721

DSC04718

DSC04720

Ziua in care am ales sa ma imbrac cu negru am hotarat sa o condimentez cu putine accente metalice. Mi-am pus o curea aurie, un colier in forma de guler si cercei aurii, pentru a evidentia aceentele metalice. Parul mi l-am aranjat tot intr-un coc pe care l-am accesorizat cu o fundita galbena cu bulinute negre.

DSC04738

DSC04741

DSC04733

DSC04736

Nu sunt tinute iesite din comun, dar am incercat sa fac ceva diferit, ceva frumos pentru mine.

Lasă un răspuns

