Chili con carne


Azi a fost o zi fructuoasa, am reusit sa imi cumpar materie prima pentru DIY,
DSC04978
am si facut deja ceva, o mica modificare la o bluza si m-am ales cu o noua reteta pe care am si incercat-o. Mi-a iesit yummy.

Verisoara mea Rozi m-a servit azi cu chili con carne, prima data am ezitat, dupa am gustat, iar acum nu imi pare rau. E un fel de mancare foarte rapid si foarte delicios.
DSC04966
Ai nevoie de carne, fasole, porumb, rosii/pasta de rosii/bulion, ceapa, condimente si evident chili(azi am ales praf de chili)!
Am curatat ceapa, am calit-o in ulei.
DSC04968
Am adaugat carnati(doar asta aveam prin frigider).
DSC04969
Fasolea din conserva.
DSC04971
Jumatate de conserva de porumb.
DSC04972
Pasta de tomate.
DSC04973
Condimentele si evident chili.
DSC04974
Am fiert compozitia aprox 15 minute, rezultatul final fiind in poza de mai jos.
DSC04993

Spor la gatit si pofta buna!

Lasă un răspuns

