Wedding outfit for november


Am participat anul acesta pentru prima data la o nunta in martie, a fost o experienta interesanta, pe care am repetat-o sambata, cand am participat la o nunta tot intr-un anotimp mai putin potrivit nuntilor.
Aveam o rochie de catifea negra, o rochie inflorata si mama mi-a zis ca mi-a facut o rochie si ea. Toate rochiile aveau nevoie de accesorii, asa ca am inceput cautarea pentru un colier statment. Dupa lungi cautari am gasit ceea ce cautam.

Ca noroc cu mama, care mi-a reconditionat un palton vechi si tinuta mea a fost gata.
Machiajul mi l-am facut singura, pentru prima data m-am apropiat de un smokye eyes, cocul l-am inceput eu si l-a finalizat mama.
Mai jos gasiti cateva poze.
DSC04778

DSC04801

DSC04809

DSC04812

DSC04782

DSC04792

DSC04795

DSC04804

Un gând despre &8222;Wedding outfit for november&8221;

Lasă un răspuns

