In lipsa mea


Ultima mea postare a fost acum doua saptamani si o zi. Motivele pentru care nu am postat sunt mai multe: mult prea multe rapoarte de finalizat la munca, oboseala acumulata, putine probleme de sanatate si nu in ultimul mai mult timp acordat celorlalte activitati cum ar fi sport, gatit, prieteni.
Sper ca saptamana aceasta de concediu sa imi incarc bateriile pentru a putea face fata la toate activitatile ce propun sa le incep foarte curand.
Vreau sa incep un noua rubrica DIY, in care sa creez bijuterii, sa reinventez haine simple si idei de cadouri pentru Craciun!
images
Am revenit si sper sa raman cat mai mult timp!

Lasă un răspuns

