Ciuperci cu cascaval


De trei ani stau in chirie, avand o bucatarie si mai ales un aragaz, am inceput sa gatesc din ce in ce mai des si din ce in ce mai diversificat. De la ciorbe, la deserturi, de la friptura la aperitiv, am incercat de toate. Am cautat diferite retete, diferite ingrediente in combinatii din ce in ce mai gustoase. Am descoperit incet ca imi place sa gatesc, nu gatesc doar din necesitate, ci si din placere, incet gatitul a devenit si un hobby. Am exeperimentat si mancarea chinezeasca, am gatit si sarmale, gulyas, briose si chiar si ciorba de perisoare. Am cumparat ingrediente din ce in ce mai diferite, incercand sa scot monotonia din regimul nostru alimentar. Un astfel de ingredient care ne-a scos din monotonie au fost ciupercile champignon. Am descoperit ca ne plac ciupercile si unde s-au potrivit le-am adaugat in mancare. Un vas de iena primit de la mama m-a facut sa umplu ciupercile cu cascaval, sa le bag la cuptor si sa le consumam atat calde cat si reci. Astfel am devenit fan ciuperci cu cascaval.
delaco_fan_branza_proof1

Unul din felurile mele preferate de mancare sunt ciupercile cu cascaval la cuptor. In momentul in care am facut prima data acest fel de mancare m-am indragostit, am devenit fan ciuperci cu cascaval, defapt am devenit fan branza. Am testat acest aperitiv si pe prietenii mei, acestia fiind la fel de incantati declarand dupa ce au mancat ciuperci umplute cu branza ca „Sunt fan branza!”
Pentru cei ce doresc reteta mea e foarte simpla:
-ciuperci champignon – pe care le decojesc, le spal si le aranjez intr-un vas iena, in care pun cateva picaturi de ulei
-condimentez ciupercile cu sare si piper
-tai cuburi de cascaval si le pun in fiecare ciupercuta in parte, peste razalesc cascavalul ramas
-pun totul in cuptor pentru 15-20 minute, pana se topeste cascavalul.
Rezultatul final, in pozele de mai jos.
wpid-DSC04166.JPG
DSC04167
Pofta buna!

Acest articol a fost scris pentru competitia anuala Super Blog!

Un gând despre &8222;Ciuperci cu cascaval&8221;

Lasă un răspuns

