Gata cu superficialitatea!


Nu imi vine sa cred ca exista persoane care sa rateze anumite evenimente din cauza unor cosuri. Ce ar trebui sa faca persoanele care sufera de acnee intreaga viata, sa isi rateze viata din cauza acestora? Oricum sunt marginalizati de catre societate pentru ca nu se incadreaza in standardele de papusa Barbie sau Ken. Nu imi pot imagina sa ratez vreun anumit eveniment din viata mea din cauza cosurilor. Si acest lucru nu pentru ca am fost fericita posesoare a unui ten fara imperfectiuni, din contra pentru simplul fapt ca de cand s-a instalat pubertatea, la mine in corp a devenit vizibil acest lucru, mai ales pe fata mea. Cosurile au inceput sa se tot inmulteasca, sa devina din ce in ce mai urate, sa imi afecteze stima de sine si increderea in mine. Nu m-am gandit insa niciun moment sa nu ies din casa pentru simplu fapt ca aveam un cos in plus pe fata. Am incercat diferite tratamente, nu a mers. Am descoperit fondul de ten ce m-a ajutat sa acopar intr-o oarecare parte hidoseniile de pe fata. Nu ma consider o femeie frumoasa, insa nu sunt nici cea mai urata, asa ca am incercat sa imi pun in evidenta atuurile pentru a putea supravietui in societatea plina de standarde stupide. De ce trebuie sa ii sugerezi unui adolescent, si asa speriat de ce se intampla cu el, sa nu iasa din casa pentru simplu motiv ca vezi Doamne are cosuri. Ce ar trebui sa facem cand imbatranim si incaruntim, sa nu iesim din casa ca suntem albi? Nu putem combate toate defectele noastre fizice prin mici trucuri de magie, dar putem prin tratamente si prin multa vointa si rabdare.
Pentru acnee este foarte utila gama Gerovital Plant Stop Acnee, aceasta gama iti promite ca vei scapa de acnee in doar 4 saptamani. Sunt doar cativa pasi pe care trebuie sa ii respecti, iar tenul tau incet incet va arata mai bine. Pentru cei care au o acnee mai severa sa nu credeti ca toate cosurile va dor disparea, insa se va vedea o ameliorare vizibila pe fata ta. Aceasta gama cuprinde 5 produse la un pret foarte accesibil, care trebuie folosite in urmatoarea ordine:
Gel spumant antimicrobian – se utilizeaza atat dimineata, cat si seara, pe fata umeda si maseaza usor si se clateste.
GEL-SPUMANT-ANTIMICROBIAN
Fluidul antiseptic purificator – este ca si o crema, o aplici pe fata, masezi, la urma indepartezi totul cu un disc cosmetic.
FLUID-ANTISEPTIC-PURIFICATOR
Crema ultra-activa – se aplica doar pe cosuri, se utilizeaza atat dimineata, cand trebuie lasat sa actioneze cel putin 60 de min, cat si seara, cand actioneaza peste noapte.
CREMA-ULTRA-ACTIVA
Crema sebo reglatoare purificatoare – este o crema ce se poate folosi si ca baza de machiaj, dar se poate folosi si seara.
CREMA-SEBOREGLATOARE-PURIFICATOARE
Baton corector purificator – se utilizeaza doar in zonele cu acnee, se uniformizeaza pe cos, dupa care se poate aplica fondul de ten.
baton_corector
Un astfel de tratament iti promite o imbunatirie a aspectului tenului tau.
In ceea ce priveste ratarea unor momente esentiale din viata ta pentru un amarat de cos, te sfatuiesc sa treci peste. Gandeste-te ca nimeni nu e perfect, puneti in evidenta alte atuuri ale corpului tau si evita pozele.
Eu am evitat pozele, nu am evitat iesitul din casa. Intr-adevar ies din casa indiferent de cate cosuri am pe fata, dar prefer sa nu apar in multe poze, sau acele poze sa fie facute dintr-un anumit unghi.
Acum 4 luni am fost mireasa, si intr-adevar am avut cateva cosuri si unele imperfectiuni se vedeau, chiar daca am fost machiata, dar pentru ca amintirea acelei zile sa nu fie umbrita de cosurile mele, fotograful a photoshopat cateva poze, in care tenul meu este mult mai fin si mai curat decat cel al unui bebelus.
Nu puneti accent doar pe ceea ce prezentati fizic, ganditi-va si la ceea ce scoateti pe gura! Cine va iubeste si asa va iubeste!

Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog.

Un gând despre &8222;Gata cu superficialitatea!&8221;

  1. Litere Stacojii zice:

    Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂

    Te pup si multumesc!

Lasă un răspuns

