Sub clar de luna


Asa cum va spuneam aici, joi seara am fost cu Gabi intr-o scurta plimbare in Parcul Central. Dupa foarte multa vreme ne-am rupt putin timp si am mers sa vedem si noi Cazionul. Spre rusinea noastra nu am fost sa vedem cazinoul din propriul unghi, doar din unghiul fotografilor care puneau poze pe Facebook. Este foarte frumos amenajat locul respectiv, inclusiv parcul si merita sa iti petreci seara facand o plimbarea alaturi de persoana iubita.
Tinuta mea a fost una aleasa stand in fata raftului cu bluze, atunci mi-a sarit in ochi bluza roz cu accente argintii, pantalonii i-am pastrat pe cei de dimineata. Am accesorizat tinuta cu un lantisor in forma de caseta si o fundita neagra cu buline roz pentru par.
Mai multe descoperiti in imaginile de mai jos. Vizionare placuta! 🙂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Un gând despre &8222;Sub clar de luna&8221;

Lasă un răspuns

