Chec cu cacao


Duminica vroiam sa fac ceva dulce. Cuptorul meu nu este foarte bun, am facut de cateva ori briose, insa mi se ardeau, nu stiu sa potrivesc focul sau nu coace bine cuptorul, dar rezultatul final era dezastruos. Asa ca am ales sa fac un chec simplu. Am cautat o reteta pe site-ul e-retete.ro, pe care sa o reinterpretez la fel cum fac de fiecare data.

Ingredientele folosite:
3 oua
120 gr zahar
1 plic zahar vanilat
200 gr faina
1/2 plic praf de copt
o lingura de ulei
lapte cat am simtit ca e moale aluatul
cacao
nuci
DSC04617

DSC04620

DSC04629
Am spart cele 3 oua, le-am batut cu mixerul.
DSC04622
Am adaugat zaharul.
DSC04623

Faina.
DSC04624
Laptele.
DSC04626
Zaharul vanilat.
DSC04627
Praful de copt.
DSC04628
Si am obtinut asa ceva.
DSC04630

Am luat o parte din aluat si am adaugat cacao.
DSC04632

Iar acesta este rezultatul combinarii.
DSC04634
Am tapetat o tava cu faina si am pus compozitia, prima data cea simpla, dupa cea cu cacao. Am pus-o in cuptor, vroiam sa pun si nuci, dar am uitat-o prea mult, asa ca doar deasupra am presarat cateva.

Oricum rezultatul final a fost peste asteptarile mele. A crescut in mijloc, pe margini a ramas la fel.
Rezultatul final.
DSC04644

Un gând despre &8222;Chec cu cacao&8221;

  1. Litere Stacojii zice:

    Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂
    Te pup si multumesc!

Lasă un răspuns

