Ce folosesc pentru machiaj


Am amintit in postarea OOTW 43, ca am realizat importanta machiajului pentru mine. In concediu din pacate m-am ales cu foarte multe cosuri in partea dreapta pe maxilar. Cred ca mai multi factori au condus la aparitia lor, pe langa stres si schimbarea mediului si evident perinita mea. Eu nu pot sa dorm fara o perinita mica sub cap. Nu stiu de ce, am incercat si fara, insa mi-a fost imposibil sa adorm. Asa ca am primit de la Gabi perinita in forma de inima si ea ma ajuta sa am un somn linistit. Somnul e rezolvat, insa aparitia cosurilor nu. Din pacate plusul nu lasa pielea sa respire astfel ca partea mea dreapta este mai plina de cosuri in comparatie cu partea stanga. Am sa rezolv si aceasta problema, rugand-o pe mama sa imi coase o fata de perna din saten. Vreau sa vad daca intradevar are o asa mare importanta fata de perna in aparitia cosurilor.
Intre timp mi-am dat seama ca fata mea fara machiaj este foarte urata, cosurile imi sunt vizibile fara corector, micile imperfectiuni lasate de mana mea neastamparata se vad foarte tare. Sprancenele care nu imi sunt egale si toate problemele de pe fata mea se vad fara machiaj. Nu am un aparat foarte bun, insa am incercat vineri dimineata sa surprind diferenta, nu stiu daca e suficient de vizibila.

image

image

image

Aproximativ asa arata fata mea inainte sa ma machiez. Ce anume folosesc eu pentru a ma machia nu este foarte scump si nici sofisticat.
DSC04674

DSC04678
In primul rand ma spal pe fata, ma sterg cu servetel, nu cu prosop, de cativa ani nu mai folosesc prosopul. Dupa acea imi aplic cream de fata de la Garnier Moisture Match – verde. Astept putin sa imi intre in piele si cu ajutorul corectorului de la Miss Sporty So Perfect Stay nr 2, il aplic pe toate cosurile si toate imperfectiunile de pe fata mea, urmand sa imi dau un strat de fond de ten Giordani Gold – Light Ivory de la Oriflame. Pentru sprancene folosesc creionul Miss Sporty nr 2. Deoarece port ochelari nu folosesc rimel foarte mult, un strat, maxim doua de Avon SuperShock mascara – Black. Pentru a-mi machia ochii folosesc paleta de culori de la Beauty She, inclusiv pentru a-mi da culoare in obrajori. Port machiaj nu doar pentru a-mi acoperi cosurile, ci si pentru a-mi proteja fata de poluarea din oras. Diferenta este destul de vizibila.

image

image

image

Nu sunt o maestra in ceea ce fac, insa pentru mine e ok. Mai am de invatat, dar deocamdata e bine si asa. Machiajul meu e diferit in fiecare zi, adica culoarea fardurilor de pleoape, sunt zile in care le asortez cu tinuta mea , in altele ba. Am citit despre  tendintele in machiaj pentru perioada toamna iarna 2013/2014 aici, de unde am aflat ca se poarta machiajul natural si blush-ul piersica, in curand voi incerca si asa ceva.
Daca vreti sa vedeti mai multe poze si cu machiajul meu sa ma anuntati.

cooltext1249983159

Lasă un răspuns

