My wedding outfit


Stiu ca v-am mai povestit in mare despre rochia mea de mireasa aici, insa vreau sa dezvolt ideea.
Unele fete povestesc cum si-au imaginat din copilarie idealul lor in materie de sot, nunta lor si chiar si rochia de mireasa, eu nu pot sa spun ca am visat aia si aia, si sa fie asa si pe dincolo, imi place sa fiu spontana sa adaptez lucrurile la situatie. Asa s-a intamplat si cu rochia mea de mireasa.

Stiam un lucru, vreau rochie de printesa. De ce? Ma gandesc asa: in decursul vieti tale moda se schimba, ceea ce ai purtat in tinerete poate sa revina la moda, evident adaptat la timpurile de atunci, peste cativa ani. Moda este clar ciclica, asa ca lucrurile ce le-ai purtat acum o sa fie din nou la moda in momentul in care iesi la pensie. Rochiile de seara si ele sufera aceleasi schimbari, chiar si rochiile de mireasa. Este o diferenta intre cele doua, o rochie tip sirena poti sa o porti si la o nunta oarecare, intr-o alta culoare, la fel se intampla si cu rochiile in forma de A, insa nu imi doresc sa mai vad rochii de tip printesa intr-o alta culoare in afara de alb si aceea purtata de mireasa la o nunta. Da, a fost o perioada in care se purtau rochiile tip printesa ca si rochii de seara, dar dupa parerea mea este una dintre cele mai mari greseli. Eu una sper sa nu fiu niciodata nevoita sa mai vad astfel de rochii purtate de femei.
Un alt aspect important este legat si de silueta, nu poti sa imbraci orice rochie pentru ca poate nu se potriveste siluetei tale. Nu tuturor le sta bine cu ceea ce este la moda. Imaginati-va o rochie tip sirena pe o fata mai plinuta, sau o printesa imbracata de o fata mica de inaltine. Corpul meu nu este perfect nici macar pentru o rochie tip printesa, insa cred ca mi-a ascuns soldurile, burta si mi-a scos in evidenta atuul, sanii.
Un sfat ce este bine de urmat de viitoarele mirese, este cel legat de incercarea mai multor tipuri de rochii de mireasa inainte sa o alega pe cea potrivita. Si eu am facut la fel. In februarie am fost la Targul de nunti de la ExpoTransilvania unde am incercat cateva rochii.
IMG_8799

IMG_8832

IMG_8908

2013-02-02 14.46.41

2013-02-02 14.55.32

2013-02-02 15.01.57

2013-02-02 15.02.34

Dupa ce am ajuns acasa de la targ, m-am uitat peste poze si am rugat-o pe verisoara mea sa imi Photoshopeze ideile pe care le-am adunat in acea zi si evident cea ce era in capul meu. Asa ceva a iesit.
Timi_rokija (1)

Am ramas putin dezamagita, insa nu imi faceam probleme, fiind februarie mai aveam timp sa imi gasesc rochia potrivita. Intr-o zi fiind la cumparaturi in Kaufland am rasfoit o revista pentru mirese, gasind o rochie aproximativ cum imi imaginam.
lena criveanu1

Nu mi-a placut nici o rochie de la ExpoTransilvania, ca sa pot spune asta e cea care mi-a furat ochii, insa am furat cateva idei si astfel am putut incepe cautarea pe Google. Rochia din revista pentru mirese creata de Lena Criveanu nu era chiar idealul meu in materie de rochie de mireasa. Rochia mea de vis era cea din Brides War, creata de Vera Wang, insa nici aceea nu era chiar potrivita pentru silueta mea.
bride-wars-1

Ideea in capul meu era formata, putin din ceea ce am vazut la ExpoTransilvania, putin din rochia Lenei Criveanu din cea a lui Vera Wang. Asa ca am inceput cautarea cu ajutorul cuvintelor cheie: rochie de mireasa tul, rochie de mireasa printesa, Vera Wang, etc. Cam asa ceva am gasit cu ajutorul bunului meu prieten Google.
64149_530416887004981_611710927_n

66848_10151630523748169_2066907670_n

559710_10151618494608169_187456642_n

lazaro-spring2013-wd108745-005_vert

Lipstick Jungle

Timpul trecea era deja luna mai si rochia mea nu era nici macar in peisaj. Cautarea pe Google deja a devenit inutila, pana in momentul in care navigand pe un site, am gasit ceva ce era asemanator cu ideea din capul meu. Problema era ca poza era doar din spate, asa ca dupa o ora si ceva de cautare pe Google am intors poza, gasind-o si din fata. Nu a fost usor, dar a meritat, asa ca ideea mea a prins contur si in realitate.
strapless-tulle-wedding-dress

Imi placea rochia foarte mult, era dragoste la prima vedere, chiar daca nu imi placea in totalitate. Asa ca am inceput: „Rochia va fi asa, insa trebuie sa o schimb aici, aici si cred ca aici si si aici. Rochia trebuia sa o adaptez la silueta mea, din pacate nu puteam sa o las mai adanca in spate, riscam sa imi cada si sa fac un show, cand nu era momentul. Funda alba de la mijloc trebuia sa fie mov, iar banda de jos, parca nu era chiar pe placul meu. In fata nu puteam sa o pastrez chiar in varianta originala asa ca am modificat-o si acolo. Intr-un final rochia a aratat aproximativ cum vroiam eu.
20130726160208817

IMG_9928

IMG_9933

IMG_0552

Mama a contribuit mult, a fost greu dar a meritat. Mama mea nu e croitoreasa de profesie, insa mi-a facut rochia de mireasa de la A la Z. Ce nu mi-a placut in totalitate a fost corsetul care nu avea tinuta pe care mi-o doream eu, dar mama m-a salvat intr-un fel sau altul. Am renuntat la ideea de corset fara bretele pentru sala si am ales sa punem una, care sa imi sustina rochia. A fost cea mai buna alegere, pentru ca nu trebuia sa fiu atenta ca imi cade rochia de pe mine. Ii multumesc mamei mele inca o data pentru ceea ce am creat impreuna. Ne-am si certat putin, dar a meritat, rochia mea de mireasa a fost unica.

O mireasa nu arata bine doar cu ajutorul rochiei, are nevoie de pantofi, machiaj, coafura, bijuterii si evident buchetul completeaza aspectul din cea mai importanta zi.

Din moment ce rochia mea avea accente mov, vroiam ca si pantofi sa fie mov. Usor de imaginat, greu de gasit, mai ales intr-un buget mai restrans. Asa ca Google-ul si de aceasta data m-a ajutat.
picture-668aef7246b0-90-90-1-85

ss11se10_extra
Cautarea in magazinele din Cluj a dat roade, mi-am gasit pantofii ideali, putin prea inalti, dar potriviti cu ceea ce imi imaginam, seamana cu cea de-a doua pereche de pantofi, doar ca au tocul mai subtire.
IMG_9972

Am ales sa port si o pereche de strampi albi, pentru ca nu vroiam sa ma jeneze pantofii, m-am simtit mult mai bine cu ei, pentru ca in afara de oboseala, nu mi-au distrus nimic altceva piciorusele.

Coafura, face parte si ea din ceea ce inseamna o mireasa, aici a fost la fel de greu, parul meu e foarte dificil, asa ca imi era greu sa aleg ceva ce sa imi vina bine. Nu vroiam sa am parul lasat sa imi zburde pe spate, intr-o parte sau oriunde altundeva, ci vroiam un coc frumos, cu impletitura in ea, simplu, mare, interesant, sa mi se potriveasca cu rochia si mai ales cu personalitatea. Google mi-a oferit aceste variante:
braids

coafuri-de-mireasa-stil-grecesc-moda-impletituri

romantic-wedding-hairstyles-braided-updo_original

Top-10-Coafuri-impletite-pentru-mireasa--7

Prietena mea Feli, hair stylist la Targu Mures mi-a indeplinit si aceasta dorinta, cu ajutorul mainilor ei magice a iesit ceva wow, nu imi venea sa cred ca asa ceva poate sa iasa din parul meu capricios.
DSC_1032

DSC_1033

IMG_9978

IMG_9985

DSC_5676

DSC_5674

Pentru viitoarele mirese am un sfat, de care eu am citit, dar am ales sa nu tin cont de el, din pacate am suferit putin din acest motiv, dar Feli a salvat situatia. Am ales sa nu fac o proba de machiaj exact cu acele culori cu care urma sa fiu machiata in ziua cea mare, ci doar sa vad cum lucreaza respectiva persoana. Mi-a placut ceea ce a iest prima data, insa a doua oara, exact in ziua in care trebuia sa fie cat mai aproape de perfectiune, din pacate machiajul nu a fost unul mov, cum imi imaginam eu, ci unul roz, roz inchis. Feli a fost cea care a salvat situatia si m-a machiat asa cum mi-am dorit. Nu stiu ce ma facem fara ea, poate ieseam asa din casa, insa ma bucur ca ea a fost alaturi de mine in acea zi si a salvat intreaga situatie. Nu acuz persoana care trebuia sa ma machieze, a fost in totalitate vina mea, eu trebuia sa imi rup din timpul meu sa vad cum arata machiajul exact pentru acea zi. Ii multumesc lui Feli inca o data pentru ceea ce a facut pentru mine in acea zi.
DSC_1003

DSC_1012

DSC_1017

DSC_1021

DSC_1023

Ca si accesorii am ales o pereche de cercei simpli, care daca va spun cat au costat veti rade: 4,5 lei. Ma plimbam in Kaufland si acolo i-am gasit. Sincera sa fiu cred ca nimeni nu si-a dat seama cat au costat cerceii mei, nu era importanta suma, ci sa imi placa mie. Am ales sa imi pun si un lantisor subtirel de argint cu un medalion in forma de inimioara. Deoarece in capul meu o mireasa arata bine cu voal am optat si eu pentru unul, din tul, confectionat de mama mea, in unele locuri fiind cusute unele margelute, ca niste picuri de roua.
IMG_9927

DSC_4768

DSC_4788

IMG_9996

Buchetul a avut si el o intreaga poveste, trebuia sa se integreze in tinuta asa ca movul trebuia sa fie culorea de baza. Google mi-a furnizat cateva idei:
189645_101909666642930_1313396853_n

buchet-de-mireasa-din-bujori-purple

imagesCA04RYFT

img_6f8c3b2f5609124f66a8e12eb91b44f9

buchetul meu

Ultima poza a fost si inspiratia pentru buchetul meu. Floraria Claudia din Ludus a fost cea care mi-a indeplinit visul si mi-a creat buchetul aproape la fel, evident trebuia sa imi poarte amprenta, sa nu fie exact la fel, asa ca am ales sa pun ceva de la mine, la sugestia doamnei Claudia. Ii multumesc Florarie Claudia pentru acest buchet exact cum mi l-am imaginat. Asa ceva a iesit:
DSC_4566

DSC_4685

DSC_4724

Tin sa le multumesc persoanelor care au contribuit la imaginea mea in acea zi: mamei mele, prietenei mele Feli, Florariei Claudia si toti ceilalti care ati venit cu idei, sfaturi si sustinere.
Sa nu uitam de parinti, nasi, fotografi, in special lui Ovidiu Spatar si Rozi&Lori.
Ii multumesc si mirelui meu pentru tot ceea ce a facut pentru mine.
DSC_4603

Lasă un răspuns

