OOTW – 43


Daca saptamana trecuta am fost in concediu si nu am avut articol legat de OOTW, saptamana aceasta am revenit. Toamna ne-a surprins si ne-a oferit inca o portie de vara. Din pacate eu nu am profitat din plin, pentru ca dimineata e frig, iar eu am mult de umblat, de cand am revenit la munca dimineata incep in Kaufland, dupa am o jumatate de ora de lectura, ajung in Carrefour, dupa o noua jumatate de ora de lectura am ajuns la Real. Aproximativ asa decurge inceputul zilei mele.

image


Luni dimineata nu stiam pe ce sa pun mana, asa ca am luat bluza primita de la mama, blugi SH H&M, parul asa cum era si am accesorizat tinuta cu doua fundite, una neagra pe bluza si una mov in par.

image

Marti am optat pentru o tinuta tricolora: mov, gri si negru. Am o pereche de colanti negrii imitatie de piele, o bluza verde peste care am luat un cardigan gri. 

image

Miercuri am ales o tinuta putin mai provocatoare. Perechea de blugi SH de la H&M, un maieu alb si un jerseu colorat, putin mai decoltat.

image

Joi am ales sa fiu – smart hippi. O pereche de pantaloni negrii, o bluza galben-mustar si accentul hippi e dat de bentita galbena cu bulinute negre, pus peste parul lasat liber. Daca pana atunci trecem neobservata, joi cu siguranta am iesit in evidenta.

image

Vineri am ales perechea de blugi SH de la H&M, o bluza crosetata roz pal, cu accente metalice pe care am accesorizat-o cu un colier argintiu.

image

Aceasta saptamana a fost una foarte interesanta din punct de vedere vestimentar, cat si din punct de vedere al accesorizari vestimentatiei si al importantei make-upului. Joi seara am dat cu Gabi o fuga in Parcul Central, urmeaza sa va arat si voua cateva poze. Un mic preview.

DSC04576

cooltext1249983159

Un gând despre &8222;OOTW – 43&8221;

Lasă un răspuns

