Stampila cu brate


Cand am vazut proba, mi s-a parut una usoara, insa in momentul in care m-am vazut pusa in fata paginii goale ma rugam sa ma loveasca inspiratia. In jurul meu erau 7 baieti, o masa de skandenberg si mult testosteron. Atunci mi-am amintit ca in momentul in care i-am spus sotului meu de proba, mi-a zis ca iar placea o stampila cu doua brate, simbolul skandenbergului. L-am intrebat la ce l-ar folosi, el mi-a zis, ca ar stampila tot cu acea sigla. 

Sotul meu practica skandenberg de 8 ani, de tot atat timp suntem impreuna, nu a avut foarte multe rezultate de locul I, dar incet a progresat. Iubirea lui fata de acest sport in unele momente m-a facut sa fiu geloasa, nu puteam accepta ca el sa isi imparta inima intre doua iubiri, intre mine si masa de skandenberg. Cu timpul am inteles, iubirea pentru acea masa este diferita fata de iubirea ce mi-o poarta. Pe mine ma iubeste in fiecare clipa, secunda, milisecunda, skandenbergul apare in mintea lui mult mai rar. Nu poti sa compari iubirea fata de un om, cu iubirea fata de o pasiune. Am facut compromisuri, asa ca am ajuns sa iubesc si eu acest sport.

Acum cand trebuie sa creez o stampila amuzanta m-am gandit sa creez una pentru el, pentru a doua lui iubire. O stampila pe care el ar folosi-o pentru a stampila tot ce ii vine in mana, ar crea brate din stampila cu brate, ar fi ca un copil in dimineata de Ajun.
Ce as pune pe stampila? Doua brate si numele lui de scena, Breakeru.

Arm-Wrestling-World-Wide
cooltext1250120088

Stampila as realiza-o cu ajutorul celor de la stampile Trodat. Pentru ca, sa fim seriosi, nu are nevoie de stampila, este pur si simplu o idee, o joaca pentru el insa pixul cu stampila sau cel cu USB sunt o varianta mai practica. Pixul cu stampila, iar fi de folos si la locul de munca, iar cea cu USB este utila in timpul liber, pentru ca are o memorie de 8 GB, o poate purta si la chei, avand suport pentru acestea. Stampila as transforma-o si in varianta virtuala, care sa fie salvata pe stick-ul USB. Atunci cand foloseste foile virtuale, paginile de word, comentariile pe Facebook, pe Messenger, le-ar putea semna cu stampila, semnatura lui virtuala. Ideea produselor doi in unul mi s-a parut intotdeauna foarte utila, ocupa mai putin spatiu, sunt mai practice si nu in ultimul rand mai economice.

Un astfel de cadou i-ar face ziua mai fericita si i-ar aminti de ce eu sunt prima lui iubire, skandenbergul ii ofera bucurii doar in concursuri, eu in fiecare zi.

Acest articol este scris pentru competitia anuala SuperBlog.

Ktimea

Un gând despre &8222;Stampila cu brate&8221;

Lasă un răspuns

