Geanta magica!


Sunt o mare fana a accesoriilor. Printre ele evident se gasesc si gentile. Imi plac gentile foarte mult, daca as avea posibilitatea financiara, mi-as cumpara cate o geanta din toate culorile existente in lumea aceasta, in toate formele sale. Din pacate am doar cateva genti, insa in mod regulat folosesc doua. Una cu care merg zi de zi la munca, cea de-a doua o folosesc pentru timpul liber.
Geanta mea de zi cu zi este neagra, incapatoare, cu un mic buzunar in fata. In geanta propriu-zisa imi pun in fiecare zi portofelul, o mica borseta de prim ajutor (cu un deodorant, un parfum, medicamente, chestii pentru femei, etc.), agenda, caserola cu mancare, doua-trei fructe, daca vremea este ploioasa, umbrela, si in unele cazuri scanerul, cu care imi iau datele de pe teren. Este foarte plina geanta mea, cateodata ma mira cate lucruri poate cara saraca.
Geanta de timp liber este una mica, in care imi incape portofelul, eventual cheile si batistutele.
De cand am scapat de ghiozdan, am avut foarte multe genti, marea majoritate dintre ele fiind mari, pentru a-mi incapea toate lucrurile (nu imi place sa port plasa). Am avut genti potrivite, pentru vara colorate, am avut una mare si roz, am avut foarte multe genti negre, pe care dupa ce le-am rupt sau erau in stadiul in care nu mai puteam iesi cu ele in lume, le-am refolosit. Fie imi puneam curele in ele, fie lucruri pe care nu le mai foloseam, ori pur si simplu luam capsele, nasturii, cataremele si ce mai gaseam interesant la ea si le foloseam pentru alte genti sau pentru orice altceva.
Inca nu mi-am gasit geanta perfecta. Nu am gasit geanta in care sa imi incapa intreaga casa, sa imi pot duce toate lucrurile cu mine, ca deh … nu se stie niciodata cand e nevoie de ceva anume si nu gasesti in geanta. Nu stiu cati dintre voi ati vazut filmul Harry Potter, eu sunt mare fana, din liceu m-am indragostit de el si mi-a placut ideea filmului, magia, cum totul se poate rezolva prin magie, cum binele invinge intotdeauna raul. Mi-au ramas multe idei interesante din film, insa cea mai interesanta si utila mi se pare geanta magica a lui Hermione.

Handbag

Aceasta calatoreste cu o mica geanta mov (nu tocmai pe gustul meu in exterior, dar intrece orice imaginatie in interior). Geanta este una magica in care gasesti de toate: faimoasa pelerina invizibila, carti de magie, potiuni magice, haine, mancare, apa, obiecte pentru camping si orice iti poti imagina ca vei avea nevoie intr-o calatorie, gaseai in aceea geanta. Atunci am ajuns la concluzia, aceasta este geanta perfecta pentru mine, cea in care pot sa imi pun intregul dressing, perechile de pantofi, accesoriile, produsele de ingrijire personala, de machiaj, orice ar avea nevoie o femeie sa se gaseasca frumos aranjate intr-o mica geanta. Cu o astfel de geanta toate femeile din lume ar fi fericite, va dati seama cat de usor ar fi sa avem o astfel de geanta. Eu indraznesc sa mai adaug si o alta putere magica acestei genti si anume sa ia forma potrivita pentru outfitul ce il purtam in acea zi. Te aranjezi de dimineata, te imbraci cu ceva anume, iti asortezi imbracamintea cu geanta, sau nu (dar macar sa fie din aceasi poveste). Iti termini programul de lucru si trebuie sa te duci la cumparaturi, cu o privire in geanta magica iti schimbi garderoba. Vrei sa te duci la sala de fitness, nu te mai grabesti ca sa sa iti iei lucrurile necesare, bagi mana in geanta si pe partea stanga in jos gasesti o pereche de pantaloni sport, tricoul, adidasii, manusile de sala, prosopul si nelipsita sticla de apa atat de necesara pentru hidratare. Iti poti imagina o astfel de geanta, daca nu da un click pe videoclipul de mai jos si vezi o mica demonstratie.

Ati vazut cum prin magie mana lui Hermione a disparut in geanta magica si in momentul in care si-a scos mana a adus cu ea si haine pentru toti trei? Eh ce usoara ar fi viata unei femei, dar nu numai in momentul in care ar avea o astfel de geanta.
Acum sa ne trezim si sa revenim la realitate, unde stim ca asa ceva nu exista, geanta este o simpla geanta, in care iti pui strictul necesar si care se ingreuneaza la fiecare lucru adaugat. Este putin trist ca nu putem avea parte de magie, insa suntem bucuroase ca exista un loc magic in care gasim posete si nu orice posete, ci posete Reeija. In acest magazin online gasiti genti de piele si numai de piele pentru categoriile casual, office, handmade si elegant. Aici oricine isi poate gasi o geanta si ganditi-va acea geanta chiar poate fi unica, poate mentine o parte din magia gentii lui Hermione prin simplul fapt ca este o geanta Reeija. Aici veti gasi nu numai genti si posete ci si accesorii handmade unicat: portofele, port carduri, huse pentru telefoane si tablete, portofele pentru monede. Aici veti gasi prin magie geanta perfecta, care sa se asorteze tinutei, anotimpului si personalitatii dumneavoastra. Vara optam pentru o geanta viu colorata, toamna pentru una in culori pastel, iarna pentru una negra si primavara pentru una care sa arate ca natura reinvie pentru a nu stiu catea oara. Aici este defapt magia, aici puteti sa gasiti ceea ce cautati: genti de piele la preturi rezonabile.
reeija

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

