OOTW – 41


Daca prima saptamana din octombrie am crezut ca a venit iarna, in cea de a doua am primit o bine meritata portie de soare. A fost cald, frumos, ideal pentru a incerca noi mixari in tinuta de zi cu zi.

image

Luni se simtea inca frigul, asa ca am ales o pereche de blugi H&M(SH), o bluza albastra(SH), esarfa(din India), geaca de piele(magazin chinezesc) si noile botine(Deichman) primite cadou de la o buna prietena.

image

Marti a fost o zi dark&white. Am optat pentru o pereche de blugi(SH), un cardigan(SH), un tricou(magazin chinezesc) si geaca de piele(magazin chinezesc).

image

Miercuri am hotarat sa port o camasa, am ales una rosie cu guler rusesc(SH), am ales sa imi pun o curea pentru a-mi evidentia mijlocul, perechea de blugi H&M(SH), geaca de piele, geanta si cizmele sunt cele bine stiute.

image

Joi am vrut sa fiu mai feminina, asa ca am ales o rochie Zara(SH), un cardigan(SH), curea, dresuri, botinele de luni. Pentru ca dimineata era frig am luat peste o geaca aurie, botinele primite cadou. Nu aveam buzunare, asa ca am improvizat, am pus o mica borseta pe curea, pentru a-mi putea tine telefoanele. Gabi mi-a zis ca nu e estetic, dar e practic.

image

Vineri am dat o pata de culoare tinutei cu perechea de pantaloni roz(Auchan), un maieu primit de la mama, camasa de blugi(SH). A fost o tinuta lejera si potrivita pentru o zi de vineri.

image

Pentru saptamana 42, nu voi realiza un OOTW obisnuit, ci unul de concediu, pentru ca am o saptamana libera. Acum suntem la Nasaud la bunii nostri prieteni Marius si Monica, evident impreuna cu fiica lor Elena, o fetita foarte stylish.

image

Lasă un răspuns

