Adio hombre … bine ai venit par sanatos!


Imi place la nebunie reclama de la Farmec pentru produsele Gerovital. Parul meu a trecut prin aceleasi etape, cred ca marea majoritate a femeilor au trecut cel putin o data printr-o astfel de etapa. A crescut, l-am tuns, l-am vopsit, l-am intins, l-am ondulat, l-am supus chinurilor zilnice.

In pozele din copilarie pana prin clasa a 3-a aveam parul scurt, atunci am reusit sa o conving pe mama sa nu ma mai tunda, pentru a avea si eu parul lung. Asa mi-a ramas parul, pana prin clasa a 8-a, cand l-am tuns scurt. A inceput din nou perioada de asteptare pentru a-l putea avea din nou lung. In clasa a 10-a am hotarat ca vreau par cret, zis si facut, rezolvat cu permanent, care mi-a distrus putin parul, acesta inainte fiind si putin suvitat. Dupa absolvirea liceului, am hotarat ca este momentul pentru o schimbare, vroiam par verde, mama nu mi-a permis, astfel am ramas cu un par roscat. In anul 2 de facultate m-am tuns in stil bob, tendintele acelei perioade. In anul 2010 luna februarie m-am hotarat sa ma vopsesc, nu mi-a iesit ce mi-am dorit, asa ca in mai ma vopseam din nou, printr-o eroare mi-a iesit parul brunet. Am asteptat mult timp sa imi creasca parul, pentru a putea tunde aceea culoare. Intr-un final parul meu a ajuns la culoarea ei naturala si era sanatos. Cat credeti ca m-a tinut? Pana anul trecut in octombrie, cand intr-un moment de nebunie am hotarat sa imi vopsesc varfurile in stilul hombre. Pentru ca m-am plictisit de blond, in martie mi-am vopsit varfurile roscate. In acest moment varfurile parului meu sunt mai mult decat deterioare, imi cade parul, nu are volum, nici macar nu il pot aranja cum imi doresc. Mi se increteste foarte repede, daca ma piepten imi arata tare ciudat,  se ingrasa foarte repede, este un chin pentru mine sa mi-l aranjez, din acest motiv il port mai mult impletit.

1379881_4841258248720_259830348_n
Cum as putea oare sa imi refac parul? In primul rand imi voi tunde varfurile, problema deteriorarii rezolvata, insa caderea, lipsa de volum si vitalitate ce fac? Farmec imi vine in ajutor. Sotul meu a folosit spray-ul impotriva caderii parului si a fost foarte multumit. Produsele de la Farmec sunt, in comparatie cu restul firmelor din acest domeniu, destul de accesibile, raportul calitate pret din punct de vedere al spray-ului fiind unul peste asteptari.

Toate schimbarile pe care le-am facut mi-au afectat caracteristicile firului de par. Pentru a putea sa imi salvez parul in primul rand voi folosi Tratamentul Anticadere, este principalul motiv de ingrijorare pentru mine. Al doilea motiv de ingrijorare ar fi ingrasarea excesiva, tratata cu Sebum control, un produs care face parte din gama celor aflate la limita dintre produsele cosmetice de infrumusetare a parului si cele farmaceutice.  Pentru a fi sigura ca parul meu va supravietui urmatorilor ani voi folosi si Tratamentul Anti-age si cel permanent pentru protectie. Vreau ca parul meu sa arate la fel ca in adolescenta, sa fie plin de vitalitate, cu mult volum si cu o textura moale. Aceste tratemente de la Gerovital Plant ma vor ajuta sa imi ating scopul si imi vor permite in primul rand sa economisec timp si bani.

Pentru oameni conteaza foarte mult cum areti ca si infatisare, de aceea marea majoritate dintre noi dedicam mult timp intretinerii corpului, tenului si nu in ultimul rand parului. Acordam timp pentru a arata varianta cea mai buna a noastra, fara sa ne dam seama, ne uitam in oglinda, sau in ceea ce poate reflecta corpul nostru. Pentru o femeie conteaza foarte mult aspectul fizic, pentru mine conteaza cum arata si parul. Imi doresc un par pe care sa il pot purta liber pe spate, fara a-mi face probleme ca se va incalci peste o ora. Cu ajutorul Gerovital Plant Tratament de la Farmec, voi obtine acest aspect, voi fi doctorul personal al parului meu, iar GPT va fi medicamentul miraculos.

Articolul de fata a fost scris pentru SuperBlog.

Lasă un răspuns

