Paste carbonara


Ce gatim rapid cand nu avem ceva de mancare? Paste. Am facut paste cu sos rosu in fel si fel de combinatii de ne-am saturat, asa ca am inceput sa ne perfectionam in a gati paste carbonara, preferatele lui Gabi. Se fac mai repede si nu e complicat deloc. Noi am folosit usturoi, sunca taraneasca (nu imi place kaiserul, e prea gras), oua, smantana, cascaval, paste fundite si condimente.

image

Am pus apa la fiert cu putina sare si un strop de ulei, cand a fiert apa am pus pastele la fiert.

image

Intr-o tigaie am calit 3 bucatele de usturoi,

image

am pus peste sunculita taiata cubulete si am lasat la prajit.

image

Intr-un bol am spart doua oua si le-am batut impreuna cu cateva linguri de smantana.

image

Am condimentat cu sare si piper, peste care am adaugat busuioc.

image

Toata compozitia am pus-o in tigaie peste usturoiul si sunculita prajite.

image

Am avut putin cascaval si l-am ras peste intreaga tigaie.

image

A dat un clocot si am stans focul. Pastele s-au fiert, le-am scurs de apa si le-am pus sub un jet de apa.

image

Am pus paste in farfurie, peste am pus cateva linguri de sos. Sosul s-a racit si s-a ingrosat, asa ca am pus totul inapoi pe foc si am adaugat inca doua linguri de smantana.

image

Au iesit yummi! Pofta buna!

Un gând despre &8222;Paste carbonara&8221;

  1. sergiu crisan zice:

    Uite cum le face nevasta mea si sunt absolut bestiale : cand sunt gata pastele, le scurgi de apa, NU le speli ca isi pierd din aroma, le adaugi in tigaie peste sos si le mai lasi cam 2 minute amestecand la foc mic. Le pui in farfurie si razalesti parmezan. Pofta mare 🙂

Lasă un răspuns

