OOTW – 40


Outfit-urile acestei saptamani au sosit.  Asa m-am imbracat in aceasta saptamana, care pentru mine a continuat cu raceala din weekend, inasprirea frigului, multa munca, nervi, relaxare, intalnire cu prietenii si intr-un final un weekend acasa.

image


Luni am fost putin racita, asa ca imbracamintea nu a fost foarte speciala. Am incercat sa-nveselesc ziua cu o bluza fucsia. Blugi si bluza sunt SH, cardiganul cumparat de la Sprider, de cativa ani, geanta si cizmele sunt dintr-un magazin chinezesc.

image

Marti a fost ziua blugilor. Am optat pentru o camasa si pantaloni de blugi, un jerseu negru, la toate am asortat un colier colorat primit cadou de la prietena mea Mona. Pentru ca incepea sa se raceasca mi-am luat si geaca aurie, de care sunt foarte incantata. Pantaloni, camasa si geaca sunt SH, jerseul Auchan, cizmele si geanta sunt cele de ieri. Nu imi schimb des geanta pentru ca am nevoie de una incapatoare, sa imi pot „cara” lucrurile dint-un hypermarket in altul.

image

Miercuri, stiind ca voi petrece mai mult timp la birou, am optat pentru o tinuta smart casual. Pantaloni negri, camasa roz, jerseu multicolor, papion, cizmele si genta cele obisnuite. Pantalonii sunt SH cumparati de aproximativ 3 saptamani, camasa si jerseul le-am cumparat recent, sambata trecuta cu 6 lei bucata. Pentru ca nu am avut un papion normal, am improvizat unul, o agrafa de par in forma de papion, am crezut ca ma va deranja, dar nici macar nu am simtit-o. Cand nu ai ceva la indemana improvizieaza.

image

Joi a fost o zi cu inspiratie rock, sau cel putin asta vroiam sa creez cu ajutorul gecii de piele. Sambata pe langa camasa si jerseu mi-am luat si o pereche de blugi tot din SH, dar H&M, care au costat tot 9 lei. Am asortat blugii cu o bluza alba, esarfa primita din India, geaca de piele si cizmele, ah sa nu uit, ne lipsita geanta.

image

Vineri pentru job am ales blugii de ieri, un maieu colorat si camasa de blugi. Din pacate nu am o poza, dar vineri seara am venit acasa si am ales sa ma imbrac mai special, asa fara motiv. Sambata trecuta, pe langa vizita la SH, am fost si in Oser(targ de vechituri), acolo am gasit o geaca de iarna, o rochita si o fusta interesante. Vineri am inagurat fusta, am asortat-o cu strampi mov, un maieu alb, cu acelasi jerseu negru si pantofi primiti cadou de la o buna prietena. A fost o tinuta mai indrazneata din mai multe puncte de vedere, dar mi-a placut. Sper ca si voua.

image

Imi pare rau ca a venit frigul asa de repede, imi place caldura si imi e dor de vara, dar si toamna are avantajele ei, important este sa le descoperi.

2 gânduri despre &8222;OOTW – 40&8221;

  1. Miss Incognito zice:

    mi-am permis sa observ outfit-urile tale…vreau sa-ti spun si sa te dezamagesc total, din ceea ce am vazut nu cunosti nimic in moda, arati banal as spune, hainele sunt prea mici, e ok ca incerci sa arati bine chiar daca ai citeva kg in plus, insa vreau sa-ti zic ca esti un dezastru…nu o sa comentez fiecare zi anume, insa iti voi da citeva sfaturi, cizmele scurte nu te avantajeaza deloc, si mai ales purtate peste blugi iti ofera un aspect ca ai fi o pitica, incearca chiar daca le porti sa le bagi sub blugi, joi te-ai imbracat aiurea, geaca iti sta stramta, e prea mica, pentru blugii aia ar fi fost de dorit sa pui alta incaltaminte, niste tenisi ar fi fost ok, sau botine de culori deschise…offf..ma opresc aici…

    • ktimea zice:

      Draga mea. Tin sa te anunt ca atunci ma imbracam asa din mai multe motive: financiare, locul de munca si cunostiintele in materie de moda pe care le puteam aplica atunci. Ma bucur ca dupa un an jumate te-ai uitat la postarea mea, dar intre timp m-am schimbat mult. Am slabit vreo 15 kg si am mai invatat una alta. Cizmele alea au fost foarte comode pt a sta 8-9 ore pe zi in picioare. Is mica de inaltime am 1.62 stiu cat pot arata si atunci atat am putut. Te invit sa ma cauti pe Facebook – Timea Nicoara, arunca o geana pe acolo si vezi diferenta. Iar eu cand am timp te voi studia si am sa vad cat esti tu de experta. O zi mirobolanta! 🙂

Lasă un răspuns

