OOTW-39


Asa cum v-am promis la inceput de saptamana, revin cu articolul legat de tinutele mele purtate de-a lungul acestei saptamani.

image


Luni a fost ziua de nastere a lui Gabi, asa ca m-am hotarat sa fiu putin mai eleganta. Am imbracat o pereche de pantaloni negri luati dintr-un second hand(SH), un maieu alb cumparat din hypermarketul Real si un jerseu negru cumparat din hypermarketul Auchan, cizmele sunt cumparate dintr-un magazin din Centrul Clujului.

image

Marti am optat pentru o tinuta albastra, mai sport, pentru ca aveam mult de umblat. Pantalonii si camasa de blugi sunt SH, maieul albastru l-am cumparat din Real, cizmele sunt aceleasi.

image

Miecuri dimineata vremea a fost mohorata, asa ca am hotarat ca si hainele sa reprezinte vremea de afara. Pantalonii si bluza sunt din SH, vesta de blugi e cusuta de mama, cizmele aceleasi.

image

Joi am fost din nou albastra. Pantalonii si camasa de blugi sunt din SH, maieul din Real si esarfa am primit-o cadou de la seful lui Gabi. Este o esarfa din India vopsita manual.

image

Vineri, stiind ca voi petrece mai mult timp la birou, m-am hotarat sa imbrac o rochita. Am ales una in dungi, orizontale, peste am luat un cardigan negru si l-am asortat cu o curea aurie. Am avut si o pereche de ciorapi in patratele, cizmele obisnuite, cerceii auri. Rochia si cardiganul sunt din SH, cizmele sunt cele purtate toata saptamana, cureaua din Auchan, ciorapii nu tin minte, cerceii sunt de la Avon. Este tinuta mea preferata din aceasta saptamana. Voua care va place mai mult?

image

Am ales sa scriu si de unde mi-am luat hainele pentru a vedea, ca si cu haine cumparate din SH, poti arata bine imbracata. Cel putin eu cred ca am gasit cateva haine dragute.

Lasă un răspuns

