O imagine cat o mie de cuvinte …


Sambata seara am postat o ideea despre tinuta mea de duminica, azi revin cu poze. Pentru ca era intuneric si aparatul nu e foarte bun am ales sa prezint pozele asa:

image

image

image

image

Sambata ne-am prostit putin cu Gabi, suntem inca copii.
image

Luni am sarbatorit in doi, cu o sticla de vin rosu si cateva galuste cu pune.
image
Gabi in sfarsit a primit tortul mult visat, cel cu doua brate, ce reprezinta skandenbergul pentru el. Multumiri Rozi si Lori, asta da surpriza. La multi ani inca o data iubire …

image

Lasă un răspuns

