Idei noi pentru acest colt de hartie


Pentru a avea postari regulate si pentru a putea sa imi tin promisiunea, incepand de aceasta saptamana, pe langa postarile obisnuite, asa ce imi vine in minte, voi introduce doua rubrici noi:

image

image

OOTW(Outfits of the week) – in care o sa postez ce am purtat de luni pana vineri in decurs de o saptamana. O sa descriu in cateva cuvinte tinuta, motivul pentru care am ales-o si machiajul(aici mai putin pentru ca vorba aia „nu ma pre’ stiu”.

Wedding tips – in fiecare saptamana o sa povestesc in cel putin un articol, cum am organizat nunta, de la cererea in casatorie, la alegerea nasilor, si alte detalii importante sau mai putin importante pentru o creea ziua perfecta.

Lasă un răspuns

