Astazi e ziua ta …


Zi frumoasa ca tine
Ti-am trimis ghiocei
Ca sa-ti murmure ei,
Cat de mult te iubesc.

Boldog, boldog, boldog szuletesnapot,
Kivanjuk, hogy legyen meg, sok ilyen szep napod.

Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday dear Gabriel,
Happy bitrthday to you.

Ce pot sa mai adug. Sper ca ziua ta a fost asa cum ti-ai dorit si ca eu am facut tot ce mi-a stat in putinta sa iti fac ziua si mai frumoasa. M-am gandit sa iti reamintesc cum ne-am cunoscut, dar cred ca tu ti minte in mare, ce s-a intamplat atunci.
Pana azi viata noastra a fost presarata cu bune si cu rele, ti-am facut viata dulce ca mierea, in unele momente amara cum e si coaja de gref(el mi-a raspuns asa, la intrebarea ce e cel mai amar in lume). Sper ca de azi inainte viata noastra va fi doar ca mierea si ca vom privi in urma cu zambetele pe fata. Te iubesc ma prostutule. Szeretlek bogarka.

Mai jos gasesti un mic colaj de poze

image

La muuuuuuuulti ani!
image

Lasă un răspuns

