Super ce … Superblog?!


Cauta si vei gasi! Imi place foarte mult acest citat biblic. Nu multe lucruri din viata iti sunt servite pe tava, pentru unele trebuie sa te lupti mai mult, pentru alte mai putin. Atunci cand m-am hotarat sa scriu, din nou, pe blog, am inceput sa ma uit la diferite bloguri, sa urmaresc bloggeri care lasa comentari pe aceste bloguri, intr-un cuvant am inceput sa caut. Si … am gasit! Am gasit multe bloguri cu teme interesante, bloguri de beauty, bloguri de life-style, tot feluri de bloguri. Pe un astfel de blog am gasit si un articol interesant, ceva despre Superblog. Ma gandeam ce e super blog?! Nu stiu multe despre blogosefra, dar cu un click am gasit si raspunsul. Superblog este o competitie pentru bloggeri. Hmm?! competitie, alt click, alte raspunsuri. Sa ma inscriu?! sa nu ma inscriu?! Citesc regulamentul, il recitesc. Si m-am hotarat, nu am nimic de pierdut, doar de castigat.

Va anunt pe aceasta cale, ca blogul meu se va inscrie intr-o competitie pentru titlul de Superblog, nu am sperante sa castig marele premiu, sunt prea neexperimentata, dar acest concurs ma poate ajuta sa cresc. In perioada 1 octombrie – 1 decembrie se pare ca voi fi activa, voi avea diferite teme despre care va trebui sa scriu pe acest blog, pentru care voi primi note. Mai multe detalii aici ->http://super-blog.eu/

Asa ca astept cu nerabdare prima tema, ma simt ca la scoala/facultate, unde aveam teme/proiecte si evident termene limita. Pentru doua luni voi fi din nou scolarita (ca tot a inceput scoala).

Un gând despre &8222;Super ce … Superblog?!&8221;

Lasă un răspuns

