Mov – Roz – Mov – Statement – Coc!


In data de 7 septembrie am participat la inca o nunta, Vava si Georgiana s-au hotarat sa faca si ei marele pas. Am fost alaturi de ei incepand de pe la ora 9, iar tinad cont de vremea de afara nu puteam sa ma imbrac de dimineata in rochita aleasa. Asa ca am imbracat o rochita albastra, simpla, pantofi albi si un bolero negru.

A fost o tinuta comoda, care imi permitea sa ma misc lejer. Pentru ca rochita albastra nu era foarte eleganta si pentru ca vroiam sa imbrac noua rochita, dupa ce s-a terminat slujba religioasa m-am schimbat in rochia a carei poveste o gasiti in randurile de mai jos.

Dimineata de sambata a inceput pe le 6.45, cand mama m-a trezit ca sa imi aranjeze parul. Foarte somnoroasa m-am pus pe scaun, am repetat ceea ce am povestit cu o seara inainte si ma chinuiam sa nu adorm. Mama imi lucra la par, mi se parea ca nu ii exact ceea ce imi doream eu, dar in cele din urma a iesit bine (oarecum ma bucur ca nu am ramas la cocul simplu de balerina, pentru ca mai erau vreo 3 fete la nunta cu astfel de coc, al meu era putin mai diferit). Incerca Gabi sa imi faca o poza la coc in drum spre mire, nu se vede foarte bine.

DSC03958
 

Dupa ce parul imi era gata, urma operatiunea lentile de contact, asa ca in foarte putin timp, nici 10 minte mi-am pus lentilele si am inceput sa ma machiez. Machiajul imi era inspirat din ceea ce am vazut pe blogul Alinei Ceusan, dar din pacate nu mi-a iesit exact asa, mai am de invatat.  Eram gata de plecare, dupa ce mi-am pus cercei mici albi, ca o perla si o bratara albastra. Am ajuns acasa la mire impreuna cu Alexandra si Raul(ai nostri nasi mari :)) si evident cu Gabi. Dupa ce mirele si-a vazut mireasa, au spus Da la starea civila, au ascultat slujba reilgioasa, au plecat la o sedinta foto la castelul Haller. Noi am plecat sa ne schimbam. Aproximativ asa arata rochita albastra.

DSC03985

 

Mai sus va spuneam ca rochia are o poveste, iar povestea incepe cu … evident ca trebuia sa am o rochita nou, asa ca am inceput cautarile online, ca era mai usor, pentru ca stiam aproximativ ce anume vroiam. O rochita cu codita. Mama mi-a spus ca are ceva material roz, un roz nu foarte tipator, asa ca mi-a venit ideea unei combinatii interesante. Tinand cont ca pantofii mei de mireasa, defapt sandalele erau mov, mi-a venit ideea sa fac o combinatie interesanta pantofi mov-partea de jos din rochie roz- partea de sus mov – mov-roz-mov. Ma tot gandeam cum o sa imi gasesc nuanta de mov asemanatoare cu sandalele, insa mama, din nou, m-a salvat aratandu-mi o vesta mov foarte asemanatoare cu sandalele, din care mi-a croit in doi timpi si trei miscari un corset. Asa ca zis si facut rochita a fost gata in cateva zile (cateva, pentru ca nu eram acasa). Stiam cu ce ma imbrac si ce port in picioare, asa ca imi lipseau accesoriile, poseta era alba, cea de mireasa, m-ai aveam nevoie de un colier statement(tinand cont ca eram golasa pe la gat) , daca se putea combinatie roz cu mov. Astfel am inceput partea mai grea de cautare a colierului potrivit.  Cum ma hotarasc greu ce sa aleg, iar Gabi nu putea veni cu mine la cumparaturi (prea mult de lucru) mi-am cumparat un colier tip guler argintiu, cu 10 minute inainte de nunta (sa ma vedeti pe tocuri, imbracata elegant, alergand ca nebuna dupa un colier). Cercei din pacate in mare graba i-am lasa acasa, asa ca am ramas cu cercei albi simpli. Pentru ca am mainile groase, vizibile mai ales in corset, nu imi place sa imi pun bratari, asa ca nu mi-am pus nimic pe mana in afara de verigheta si inelul de logodna.

A fost o nunta frumoasa, ne-am simtit bine, insa momentul cel mai tare pentru noi a fost dupa ce lumea a inceput sa plece si Dj-ul a inceput sa puna muzica parca numai pe placul nostru. Am rupt cu Gabi ringul in doua, ne-am prostit, am dansat fiecare in felul lui, ne-am simtit foarte bine, erau momente cand ringul era aproape gol, eram noi si inca o pereche, cand ei plecau de pe ring, plecam si noi, nu ne place sa ne dam in spectacol, cand mai era cineva pe ring, macar eram acoperiti. Ne-am simtit foarte bine, am recuperat timpul de dans si de la celelalte nunti la care din pacate nu am dansat(nu ma simteam bine).

Aici va pun cateva poze cu outfitul meu, apre si Gabi in cateva. Multumiri pentru poze Ale.

DSC04010
DSC04015

Lasă un răspuns

