Toamna, idei … ajutor


Am foarte multe articole incepute, dar nu le-am publicat. Unele nici nu le mai pot publica pentru ca, nu ar mai avea sens (articol legat de inceperea anului scolar). Incerc sa scriu mai des, dar din pacate nu prea imi iasa. Dupa 8 ore de munca (alergat intre Real-Auchan-Kaufland), toamna care s-a instalat, parca mult prea repede, ma fac ca in momentul in care ajung acasa sa ma arunc in pat si sa ma uit la seriale (Suits, in momentul de fata).

Va trebui sa imi reorganizez timpul liber si sa incerc sa il fac mai productiv. Voi vizita mai multe bloguri, voi avea mai multa activitate pe blog, voi incerca sa compensez zilele mohorate, cu veselia ce o voi creea in jurul meu. 

Am nevoie si de putin ajutor pentru blog, de un fotograf, dar Gabi nu e prea incantat sa ma pozeze in diferite tinute, iar in ultima vreme mi s-a parut ca am asortat mai bine hainele, pacat ca nu am poze. 

Lasă un răspuns

