My photographic history


In acest an, foarte important din viata mea, am cautat printre amintirile digitale si am gasit o multime de poze. E interesant sa vad cum de-a lungul anilor am ajuns sa am diferite stiluri vestimentare, tunsori si culori de par. Cel mai mare regret il reprezinta kilogramele acumulate incet, incet intr-o perioada de aproximativ 4 ani. Incerc sa ma lupt cu ele, insa de multe ori am fost invinsa de mine insumi, lupta cu kilogramele este defapt o lupta care se produce in mintea mea, insa de multe ori poftele inving ratiunea.

In pozele de mai jos am alcatuit un mic colaj cu evolutia mea incepand din 2007, anul in care fizicul si viata mea a luat o alta intorsatura. In acest an m-am oprerat, pentru a-mi scoate un semn de mama de pe fata, in acelasi timp a fost anul in care am inceput facultatea si m-am mutat la Cluj.

image

In 2008 infatisarea mea s-a schimbat din nou in momentul in care am inceput sa port ochelari de vedere, pe care inca ii port.

image

In 2009 am revenit din nou la parul cret, pe care l-am avut si in anul 2006.
image

In 2010 am incercat diferite tunsori, dar am ramas cu aceasi tunsoare care nu are nicio logica. 🙂

image

In 2011 din pacate kilogramele in plus au inceput sa se simta si mai mult, insa incerc sa le maschez, cateodata chiar imi reuseste.

image

In 2012, prin octombrie, mi-am facut si eu freza asemanatoare Antoniei, am fost printre primele persoane, cel putin la Cluj asa mi s-a parut.
image

In 2013, adica in acest an, am ramas oarecum la fel … doar stare civila si numele mi s-a schimbat. Recunosc vreau o schimbare si o voi face … curand … sper.
image

Aceasta e istoria mea fotografica … sper ca v-ati amintit de mine 🙂

Lasă un răspuns

