Ploua, ploua, ploua ….


Pe o astfel de vreme tot ce poti face e sa te uiti la un film bun, sa citesti o carte, sa navighezi pe internet sau sa zaci pur si simplu in pat.

Inspiratie nu prea am sa scriu pe blog. Incep sa scriu insa ma pierd pribtre idei. Asa ca, tot ce pot face e sa va recomand un film Lovelace, o biografie a unei prostituate, dragut film.

image

Serialele pe care le urmaream [desi sunt multe: Californication, Cougar Town, CSI New York,  Grey’s Anatomy,  Hart of Dixie, Pretty Littel Liars (abia maine apare episodul nou), Rizzoli and Isles, The Carrie Diaries, The Client List, The Mentalist, The Vampier Diaries] sunt in vacanta, asa ca ma voi intoarece la citit volumul doi dinTrandafiri – Leila Meacham.

image

Azi am cautat alte carti pe care sa le citesc, evident ca ceea ce voi citi vor fi romane de dragoste pentru ca imi plac povestile de viata. Blogul m-a impins sa citesc pentru a imi imbogati vocabularul, e nevoie de asa ceva, dupa criticile primite …
Sa speram ca aceasta perioada de ploi va fi scurta, nu imi plac dupa mesele mohotare, ma deprima, vreau soare, vreau caldura … vreau o eterna vara …

Lasă un răspuns

