Weddig after wedding … after wedding


Dupa 9 saptamani de la nunta noastra, azi am asistat la o noua cununie la biserica ortodoxa. Azi in sfarsit am putut fi si eu atenta la ceea ce a spus preotul, la cuvintele pe care le rostea. A fost placut sa imi reamintesc de acea zi unica din viata noastra. Parca azi am simtit emotii mai mari, decat la propria nunta, era un amestec de amintiri si constientizare la ceea ce rostea preotul.

Pana anul acesta, tinand cont ca nu am participat la multe nunti, aveam la fiecare nunta o alta tinuta, dar anul acesta tinand cont ca numarul nuntilor la care am participat a fost mult mai mare, am fost nevoita sa „refolosesc” rochitele. Tinuta pentru nunta de azi, e tot „refolosita” de la starea civila, din ziua in care am devenit doamna Nicoara. Rochita, evident, a fost croita si cusuta de mama, initial materialul si rochia trebuia sa fie pregatite pentru alta nunta, dar au prins bine si pentru ziua marelui DA.

Azi am imbracat aceasi rochita, insa am adaugat si o panglica alba pentru a-mi evidentia talia. Coafura a fost facuta tot de mama, care se pricepe si la asa ceva. Make up-ul l-am improvizat eu, am si eu o paleta de culori, doua, trei pensule, un corector, rimel, contur de sprancene, pudra si blush. Am de invatat mai multe trucuri in ceea ce priveste make up-ul, dar tinand cont de faptul ca trusa de machiaj in ultimii ani s-a marit considerabil, e un mare pas.

Daca la propria nunta nu am purtat pantofi albi, doar balerini au fost albi, dupa nunta noastra, la toate cele trei nunti la care am participat ca doamna Nicoara am purtat pantofi albi primiti cadou de la prietena mea Mihaela Tantau. Plicul este cel de „mireasa”, iar accesoriile au fost tot cele de la starea civila.

Sotul meu [foarte greu ma pot obisnui sa ii spun asa] a purtat o cravata ce se asorta la rochita mea somon/coral, nu ma pot decide, iar restul tinutei a fost cea de la starea civila si nunta.

Pregaririle de nunta si nunta in sine sunt momente unice in viata, poate exagerat, dar care se compara cu bacul, licenta, disertatia, etc. Dupa ce a trecut spui ca a fost usor, floare la ureche, asta pentru ca uiti de tot ce era greu si anevoios, si ramai cu cele mai frumoase amintiri, intiparite in minte sau pentru a fi o eternitate, amintiri suprinse prin imagini, fotografii, care peste ani vor spune o adevarata poveste.

image

Un gând despre &8222;Weddig after wedding … after wedding&8221;

  1. Dan Santa zice:

    Tocmai ce ti-am citit articolul si nu cred ca rochita in sine si asortarea cu cravata ar conta in ochii unui barbat. Daca vrei sa atragi atentia, fa-ti implanturi. 🙂

Lasă un răspuns

