De-a lungul timpului …


Sambata, cand ma scaldam in razelele soarelui, am inceput sa citesc o carte, Trandafiri e titlul. E un roman de dragoste, care ma condus prin Texas, in oraselul Howbutker, unde i-am intalnit pe Mary si Percy. Actinea se desfasoara intre cele doua razboaie mondiale si are ca tema principala iubirea si mostenirea averii. Dintr-un roman de dragoste nu putea lipsi descriera vestimentatiei personajelor. In momentul in care am citit cartea am incercat sa imi imaginez cum arata acele rochii, acei oameni, totul.

wpid-tfclegacy.jpg

Am terminat de citit cartea, m-am intors in lumea reala, dar imi doream ca vestimentatia sa ramana la fel, femeile sa fie feminie, iar barbatii masculini, insa nu e asa, din pacate. Ne-am dorit si ne dorim tot timpul sa evoluam, insa din unele puncte de vedere mai degraba involuam. Femeile cu ajutorul lui Coco Chanel au pus mana pe pantaloni, din aceea zi totul parca s-a schimbat, feminitatea a inceput sa apuna, pana in momentul in care femeia scotea din sifonier, mai nou dressing, rochia cu ajutorul careia feminitatea ei era reinviata.
Rochiile si fustele sunt printre singurele piese vestimentare pe care nu le gasim in garderoba unui barbat, aceste piese ar trebuie sa le purtam cu si mai mare gratie si placere pentru ca ne diferentieaza de ei. Vrem sa fim unice, putem face primul pas pentru a fi, purtand rochii sau fuste, pantofi cu toc, accesorii, machiaj, posete, etc, sa le purtam cu gratie, placere, mandrie, cu o postura potrivita si astfel vom fi cu siguranta feminie si unice.

wpid-shirley-ross-fashion-1938.jpg

wpid-1938dressmexicancen1000.jpg

Ce e mai placut ochiului, un tricou si o pereche de blugi sau o rochita draguta monocolora sau multicolora?

Un gând despre &8222;De-a lungul timpului …&8221;

Lasă un răspuns

