Manual de utilizare


Ce scriu eu pe acest blog, sunt idei, trairi, experiente pe care eu le-am simtit pe propria piele sau sunt rodul imaginatiei mele.

De cand am acest blog se pare ca am aprins mai multe discutii pe diferite teme. Incepand de la corectitudinea cu care scriu aceste articole, continuand cu continutul acestora. Daca tot aveti de comentat, de ce nu imi sugerati cum sa scriu mai bine, cu exemple daca se poate, ca altfel nu imi dau seama unde gresesc. Tin sa anunt putina lume care intra pe acest site ca accept orice critica care mi se aduce, stiu ca am de invatat, stiu ca sunt o persoana mai tupeista, care ce are pe suflet mai nou scrie si pe “foaie”, dar cei care ma critica vreau sa mi se adreseze direct mie, nu prin intermediul altora. Daca vi se pare ca am gresit cu ceva, daca am deranjat pe cineva cu continutul acestui blog il/o rog sa nu il mai viziteze.

Cei carora le place ceea ce scriu ii rog sa imi faca putina publicitate, poate candva voi ajunge si eu o blogarita cunoscuta.

Pana atunci spor la citit si va rog sa imi semnalati orice greseala fac! Astept sugestii si reclamatii!

 

Lasă un răspuns

