Who are you?


Ati stat vreodata sa analizati, cat de mult voi ca persoane reflecti mediul in care ati crescut? Eu am ajuns la concluzia, ca poti sa incerci oricat sa te schimbi, cateodata tot iasa la iveala omul nebun din tine. Eu, de exemplu, sunt combinatia dintre ambii parinti. Am mostenit de la ei bune si rele, calitati si defecte, incerc sa le ascund, dar din pacate nu prea imi iasa. Sunt totusi fericita unde am ajuns, stiu ca se poate mai mult si mai bine, dar toate la timpul lor. Stiu sa lupt pentru ceea ce vreau, stiu sa las atunci cand e nevoie, stiu sa intorc si celalalt obraz, dar stiu la fel de bine sa ma razbun. Din pacate nu de fiecare data putem lasa defectele in urma, dar important e sa stim sa le camuflam, sa traim cu ele, fara ce aceste sa ne afecteze viata.

Cand ai ajuns intr-un punct, nu trebuie sa te opresti, trebuie sa iti doresti sa mai faci cativa pasi, sa simti ca e momentul sa progresezi si mai mult. Daca la fiecare dezamagire ne aplecam capul, nu vom avea niciodata forta sa ni-l mai ridicam vreodata. Nu trebuie la primul refuz sa ne gandim ca nu putem mai mult, trebuie doar sa incercam, sa ne dorim intradevar sa se intample acel ceva si mai ales acel ceva sa nu faca rau altuia.

In ziua de azi sexul nu mai e un subiect tabu, in schimb a devenit tabu sa vorbim despre religie. Inca avem prejudecati fata de unele religii, uitam semnificatia sarbatorilor, uitam sa traim pe placul Lui. De ce? Pentru ca ne e frica sa fim judecati, sa ne aratam adevarata fata, cea pe care parintii nostri au contruit-o. Cred in puterea Lui, cred ca atunci cand te apropi de el te ajuta, cred ca nu vrea sa suferim, dar in acelasi timp cred ca exista un rau, pe care nu il poate invinge asa usor, pentru ca nu intotdeauna eliminarea raul din prima e solutia. Trebuie sa incerci sa il faci sa realizeze singur, ca cee ce face e gresit, abia dupa sa ii spui vezi, ai gresit si sa-l pedepsesti. Sunt si momente in care raul nu realizeaza ca a gresit, atunci ce faci? Cata rabdare trebuie sa ai, cat sa inghiti, cat sa ierti? Trebuie la un moment dat sa lasi totul, sa uiti, sa ierti, desi e greu. Pentru mine e greu sa iert, prietenii mei, familia mea stie acest lucru, dar stiu ca e timpul sa ma gandesc ca si eu gresesc si ca la randul meu si eu merit iertare.

Familia, religia, prieteni reflecta ceea ce esti, poti incerca sa schimbi anumite aspecte legate de tine, dar cine te cunoaste de ani stie cine esti. Tu sti cine esti?

Lasă un răspuns

