Fight for this love


Se pare ca pentru cativa dintre pamanteni li se pare greu, ca in momentul in care au dobandit ceva sa aiba grija de acel ceva. Cand esti mic iti doresti fel de fel de lucruri, jucarii ce le vezi la alti copii, mai nou telefoane mobile, si alte porcarii din era noastra, in momentul in care am pus mana pe acel ceva, uitam de restul. Uitam sa ne mai jucam cu papusa veche, doar pe cea noua o purtam peste tot cu noi.

Stam sa ne gandim, cat am luptat, sau asteptat sa avem aceea papusa, fara se ne dam seama incepem insa sa o neglijam si pe aceasta, pentru ca am pus ochii pe o alta papusa. De ce, de ce in momentul in care avem ceva nu suntem in stare sa avem grija de acel ceva si vrem ceva nou? De ce in momentul in care am ajuns intr-o relatie nu putem sa avem grija de ea si sa ne pese la fel de mult de ea, ca in prima zi? Pentru ca suntem rai, pentru ca avem impresia ca daca e langa noi, e al nostru pentru totdeauna? De ce cand ne certam facem acelasi greseli de fiecare data? De ce ne place sa ne jucam cu focul, cand stim ca ne a arde?

Daca aproximativ acum o saptamana ziceam numai cuvinte de lauda despre el, pentru ca simteam nevoia sa o fac, azi  imi critic sotul! Il critic pentru nepasarea lui, pentru copilul care zace inca in el si iese la lumina mai des decat simt eu ca ar trebui, pentru lenea ce a invata-o de la mine, pentru tot ce face gresit si in mod repetat, pentru simplul fapt ca nu e in stare sa vorbeasca, sa isi exprime sentimentele in niciun fel.

A trecut o saptamana de la aceea marturisire, iar eu am auzit, doar un simplu, da m-am emotionat si nu imi venea sa cred ca despre mine vorbesti. Poate cer prea mult, dar cred, ca meritam mai mult decat aceste cuvinte …

Lasă un răspuns

