Unica si originala – Rochia de mireasa


In caz ca nu stiti, de mai bine de o luna am imbracat si eu vestita rochie alba. A fost un moment cu multa bataie de cap pentru ca, sincera sa fiu nu gaseam nimic ce sa imi placa in totalitate, sau ce vedeam pe internet si imi placea depasea cu mult orice buget.

Asa ca am fost la targuri de nunti, am incercat cateva rochii, am tras din nas si am mers mai departe. Am ajuns astfel la concluzia, ca va trebui sa imi fac rochia la comanda, sau sa modific alta rochie. Am ramas la ideea cu a face rochia la comanda, tinad cont de faptul ca mama mea stie sa coase multe articole vestimenatre. Am luat materialul necesar am schitat cum mi-as dori sa arate rochia si am inceput chinul. De ce chinul, pentru ca eu imi doream un tip de corset, care nu ma avantaja, pentru ca sunt putin mai mult dotata la bust, iar mama incerca sa imi explice, ca nu va fi confortabil si comod sa stau la nunta in corset, asa ca am ajuns la un consens, dupa mult timp. Era joi dimineata in saptamana nuntii, adica 20 iunie (nunta era in 22) si eu abia in aceea dimineata mi-am vazut rochia finalizata, recunosc a fost o provocare enorma sa astept atata vreme, dar a meritat, rochia mea sigur e unica, pentru ca a fost facuta la comanda, la mama mea, care nu se ocupa in fiecare zi cu asa ceva. Compromisul meu pentru rochie a constat in bretele, dar nu tip maieu ci bretele dupa gat, dar a meritat, pentru ca am uitat ca aveam rochia pe mine, asa de comoda mi-a fost. Bretelele insa le-am folosit doar la restaurant, la biserici am fost cu corset. Rochia mea a fost inspirata de la designerul new yorkez Lazaro. Ideea de baza a rochiei se gaseste in imaginea de mai jos!
strapless-tulle-wedding-dress

Iar varianta finala este destul de diferita. Partea de jos consta in jupon, furou sau cum se mai numeste, peste au venit patru straturi de tul, primul de jos a fost un mov foarte deschis, cred ca nimeni nu si-a dat seama ca e mov, iar celelate trei straturi au fost albe, toate cu un pic de trena. Partea de sus a fost un corset, cu dantela, croit in forma de inima, iar partea de spate de la corset in jos a fost cu nasturei albi mici. In talie am avut in loc de panglica alba din imagine, o panglica mov. In picioare am avut sandale mov, am avut o gentuta de lac alba si am avut si un voal lung cu cateva margelute.
20130726160208817

In momentul in care voi avea o poza cu mine singura in rochia de mireasa am sa o pun aici ca sa o puteti vedea.

2 gânduri despre &8222;Unica si originala – Rochia de mireasa&8221;

Lasă un răspuns

