Be more positive baby


Toate lucrurile nasoale din lume se intampla deodata, dar ca noroc, ca mai apar si mici bucurii ale vieti. Una dintre cele mai mari bucuri, cred, cum ar fi nunta sau nasterea unui copil. Nunta am experimentat-o, dar pentru a doua parte inca nu ma simt pregatita. 

Pentru nunta te pregatesti un an, doua poate, te chinui, te gandesti cum sa faci sa iasa totul foarte bine, insa cu ce ramai? Dupa parerea mea cu o hartie, o verigheta, cateva poze di multe multe amintiri. Iubirea, deja trebuia sa existe, viitorul sot ti-l cunosti, sti detali importante, dar in momentul nasterii nu. 

Revin la marea mea tema real versus filme, unde totul e roz. Stiu sunt naiva ca fac astfel de comparatii, dar intr-o lume in care totul este gri, acel roz ce ti-l ofera filmele sunt o gura de aer. Acolo totul e posibil, totul se intampla cum vrea personajul principal, daca nu la inceput, pana la genericul final totul este pus la punct si se rezolva si cele mai incurcate cazuri. 

Vad in jurul meu trecand multa lume, agita sau cu un calm, care ajunge sa te enerveze. Acestia par a avea totul rezolvat, se pare ca eu am celele mai mari probleme din lume, numai mie nu imi sta parul cum vreau, doar eu am probleme cu tenul, eu, eu, eu . . . noi, noi, doar noi doi. 

Cred ca va trebuie sa imi schimb atitudinea fata de multe lucruri, pentru ca altfel nu voi putea iesi din aceasta bula, care imi pune limite, acolo unde nici nu ma astept. 

 

Un gând despre &8222;Be more positive baby&8221;

Lasă un răspuns

