Wedding tips


A trecut o luna. Nici nu mi-am dat seama cand a trecut. A fost frumos. A fost parca un vis. Drumul pana aici a fost lung si cateodata dureros, dar cand ai ajuns s-a meritat tot efortul depus. Sunt o doamna oficial in acte, o copila la suflet si o adolescenta la minte. Mi-a placut aceea zi, daca as putea, as repeta-o, pentru ca intradevar este o zi magica. Desi … fetelor, nu e totul asa cum vedem in filme. Sau poate eu vedeam viata, cum ne este prezentata in filme. Evident au fost momente in care viata a batut filmul, magice dea dreptul. Pentru cine urmeaza sa devina doamna am cateva sugestii. 

1.

Alegeti data si in functie de local, sau localul in functie de data, depinde cat de mult tineti la o data.

2.  Alegeti-va nasi din grupul de prieteni. Dupa parerea mea nasi nu reprezinta ceea ce reprezentau candva, parinti spirituali, ci mai degraba oameni pe care te poti baza, cu care iti petreci timpul liber sau cu care iti petreci weekendurile la o bere sau la munte.

3. Invitatiile incercati sa le faceti singure, daca aveti timp si daca doriti ceva unicat. Majoritatea invitatilor se vor uita doar la data si la sala unde va avea loc ceremonia, dar eu pentru pacea noastra sufleteasca le-am realizat cu ajutorul catorva prieteni. 

4. Eu am incercat sa urmez o tem, mai exact o culoare, in momentul in care culoarea nu se potrivea am intervenit cu toata gama de culori, curcubeul. Tema a fost mov, de la invitati, la panglica din talie, la sandale, la machiaj, la papionul mirelui, la pungile de cadoul pentru acasa. Pentru ca sala nu a permis ca totul sa fie mov am optat pentru curcubeu in materie de imbracat scaune si florile din sala. Pentru ca nu puteam sa ne hotaram la o singura culare si model, tortul nostru a fost cu 7 etaje in culorile curcubeului si cu un roi de futuri pe el. Am sa potez si cateva poze. 

Pe azi atat ar fi, voi mai reveni cu alte idei.

 

Pont important luati-va aplicati, daca avei smartphonuri, sau cautati site-uri care va pot ajuta.

 

Pentru o nunta unica depui efort, dar va merita. 🙂 

Lasă un răspuns

