UGGsuri ieftine,dar inexistente!


Fetele din Cluj stiu ca exista in oras cateva magazine, in care se gaseste incaltaminte ieftina si cat de cat de calitate. Este un magazin in statie Memo, unul langa sensul giratoriu din Marasti si unul in Manastur. Mai exista doua care au incaltaminte ieftina si cica de piele pe str. Horea si in Observator … eh deci sunt cateva magazine si accesibile studentelor.

Dar degeaba … in momentul in care m-am hotarat ca vreau UGGsuri am vizitat aceste magazine (mai putin cel din Observator si de pe Horea) pentru a-mi gasi perechea de cizme, insa surprizeeeeeee … ori nu aveau deloc, ori aveau numai nr 40, ori numai nr 37, ori aveau dar erau crosetate, adica la o ninsoare ar fi cum ai umbla in sosete. Vreau si eu o data sa imi iau UGGsuri si nici atunci nu imi gasesc. Sa va si  explic de ce am insistat asa de mult la aceste magazine, se pare ca o pereche de imitatie de UGGsuri sunt NUMAI 25 de lei!!! Deci se merita … dar din pacate nu aveau numarul meu! Astfel voi astepta prima ninsoare serioasa, da-de cei din depozitul acestor magazine vor trimite UGGsuri.

Ah si inca ceva … desi nu ma dau in vant dupa culoarea maro, am zis ca voi lua UGGsuri, fie ele si maro numai sa am cizme … si tot degeaba 😦

4 gânduri despre &8222;UGGsuri ieftine,dar inexistente!&8221;

  1. Criss zice:

    hey 😀 ia`ti din PIETRA (Polus sau peste drum de Sora – am dat 56 de lei~pretul pe raft era 79,9 si erau reduceri, iar mie mi`au aplicat o reducere de 30%:X… plus ca au talpa mai tare, nu din`aia de slapi) si eu mi`am luat UGG dar nu sunt autentice si la contactul cu cateva baltoace aveam sosetele leoarca…dar…daca mergi cu ele in zilele uscate, iti tin de cald ff tare, iar daca talpa e tare, nu risti sa arati ca o ratusca dupa o luna de folosinta:D
    apropo mai gasesti si in Leonardo la 60 de lei, sau in C&A (Polus, in capat)
    succes si spor la shopping :*

  2. zulu zice:

    UGG-urile daca nu sunt originale (nu ca ma dau in vant dupa originalitati) iti strica foarte tare mersul (vezi fetele care au talpile tocite si parca merg in picaj). Am inteles ca cele originale au talpa stabila si nici nu i-au apa cand te prinde o ploaie.

    Sfatul e urmatorul. E iarna!! Niste incaltari din piele, eventual si imblanite, sunt excelente.

Lasă un răspuns

