Este sau nu interesanta viata mea/ta/ei/lui/noastra/voastra/lor!?


Si din nou a trecut o luuuuuunga perioada in care nu am avut nici timp, dar nici inspiratie in a scrie ceva.

Dupa ce mi-am dat seama, ca urasc ziua de luni, am ajuns la concluzia, ca urasc si ziua de marti (stiti voi cele 3 ceasuri rele, se pare ca si-au facut simtita prezenta si la mine), iar ziua de miercuri este prima din saptamana care imi place (prima pentru ca dupa parerea mea saptamana incepe lunea). Mai ales ca deja se simte un aer de weekend si cum e si vorba aceea „After Monday and Tuesday, even the week says WTF”. Deci ziua de miercuri, desi am lucrat 8 ore in aceea zi (deobicei lucrez numai 4 ore pe zi) a fost putin mai buna, decat cele anterioare. Joi a fost o zi dedicata alergarii, lucrului, cumparaturilor (fara cumparaturi) si unui concurs de skandenberg, dupa care o bine meritata seara alaturi de prieteni. Vineri a fost din nou o zi de alergat dupa UGGsuri, dar din nou fara rezultat, o zi de cearta si o seara dedicata emisiunii Dansez pentru Tine. Sambata o zi in care dupa 3 saptamani am ajuns din nou acasa, facand o escala prin Ludus. Duminica a fost o zi de sarbatoare, cateva ore petrecute la biserica, dupa care o lunga dupa masa de leneveala,  remi, emisiuni de divertisment gen Schimb de mame, Divertis, Serviciul roman de comedie (asta s-a intamplat pentru ca mi-am petrecut seara cu parintii mei 🙂 ) Si fara sa imi dau seama a inceput o noua saptamana in care lunea si martia suna mai interesante decat cele de saptamana trecuta, se anunta un spectacol dedicat zilei de 1 Decembrie, spectacol realizat de scoala unde invata fratele meu, o zi de marti in care de la schopping, la schimbat buletine, ajuns la Cluj se va strecura si o curatenie de iarna la bunicu.

Eu cred ca fiecare are o viata interesanta in felul lui. Pentru unii interesant inseamna cluburi, pentru altii practicarea diferitelor sporturi, pentru altii jobul, pentru altii scoala/facultatea, iar pentru un alt grup statul degeaba este si mai interesant decat toate cele amintite mai sus.

Voua ce vi se pare interesant in viata voastra?

UGG, Dansez pentru tine, Schimb de mame, Divertis, Serviciul roman de comedie, WTF, cluburi

2 gânduri despre &8222;Este sau nu interesanta viata mea/ta/ei/lui/noastra/voastra/lor!?&8221;

  1. Jteph zice:

    Eu am încetat să mă uit la televizor acum 3 ani, așa că o să încep cu asta. Mi se pare interesant că am putut să renunț la televizor atât de ușor (tot ce a trebuit a fost să am un laptop), mi se pare interesant cât de ușor am putut să renunț la fumat (cu toate că am fumat poate prea mult), că am o relație reușită de aproape 4 ani de zile, că am trecut de la sociologie la Asistenți Medicali și lista poate continua. O să închei cu : mi se pare interesant că sunt încă în viață.

Lasă un răspuns

