Monday …


E o zi de luni. O zi in care, cum bine se spune in popor nici iarba nu creste. O zi in care esti mai mult de irascibil, dezamagit, depresiv … o zi in care sperai, poate, sa faci multe si ai ajuns sa nu faci nimic. E o zi in care nu tine nici macar vremea de afara cu tine, e o vreme mohorata, norii au o nuanta gri-albastruie, e frig si tot ce iti doresti este un ceai/cafea/vin cald, eventul un film/o carte buna … sau poate numai o persoana care sa stea alaturi de tine.

Nu stiu daca v-am mai zis, dar eu urasc zilele de luni, inceputul de primavara si sfarsitul de toamna. Tinad cont ca azi e luni, si e sfarsit de toamna, am dublu motiv sa am o fata lungaaaa. Incerc sa fac ceva, ca sa ies din starea aceasta, dar nu prea merge. Nici macar interbetul nu tine cu mine, imi pica din 2 in 2 minute. E aiurea ziua de luni.

 

I hate Mondays!

2 gânduri despre &8222;Monday …&8221;

Lasă un răspuns

